duminică, octombrie 14, 2012

Japoneza sau chineza?

            Nici eu nu stiu exact ce limba "am invatat", dar tricotatul  te face sa intelegi explicatii si scheme din orice limba! :) Pana acum am folosit in tricotat italiana, engleza, spaniola, rusa, franceza, si mai nou japoneza sau chineza (ce-o fi)!


Iata vestuta lucrata, era destinata nepotelului meu, dar cum familia lui nu a venit in tara de peste 2 ani, sigur ii va fi mica acum.

Mie imi par eleganti baieteii imbracati cu camasa si vestute, plus ca asa ceva mege purtat si la scoala cu o camasa uni in locul uniformei.  Iar culorile se pot adapta foarte usor, in functie de ce i se permite la scoala.


Iar nu am reusit sa surprind culoarea reala, rosul si albastrul sunt cel mai greu de fotografiat. 





Ca sa va conving ca am spus adevarul, atasez si varianta originala, cea care m-a inspirat.
 Pun si schema vestutei, poate ii va fi de folos cuiva.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...