duminică, noiembrie 11, 2012

Primele mele manusi tricotate

Azi va prezint ceva de care sunt foarte incantata, primele mele manusi facute special pentru mine. De ce sunt incantata? Pentru ca rar de tot lucrez ceva pentru mine, iar cand il termin (lucrul respectiv) il port cu mare placere.


Mi s-a intamplat sa pierd una din ele in masina de la servici si nu va spun ce suparata am mai fost cand am realizat ca imi lipseste. A doua zi, cand mi-a inapoiat-o soferul, eram cu gura pana la urechi! :) Numai simplul fapt ca am regasit-o, mi-a facut ziua foarte frumoasa.


Eu am lucrat manusile dintr-un fir subtirel, dar in ciuda grosimii, manusile tin de cald si , in plus, pot butona telefonul fara sa fie nevoie sa le dau jos.

Sunt incepute de la incheietura, dupa care am mers catre degete. Se pot lucra si invers (de la varful degetelor spre incheietura mainii). Chiar am facut si asa o pereche, dar vi le prezint alta data).

                 Am gasit si un filmulet in care sunt explicatii foarte detaliate (pas cu pas) pentru a lucra manusile. Il puteti gasi AICI.
                 Desi explicatiile sunt intr-o limba straina, sunt sigura ca le veti intelege. Mai ales ca sunt si poze pe etape. Tot acolo gasiti alte informatii utile privind modele tricotate si crosetate deosebite si multe altele.

Pentru mine iarna poate sa vina deja, eu sunt pregatita! 











6 comentarii:

  1. superbe! sa le porti sanatoasa si sa fii atenta sa nu le pierzi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase foc! Bine că ai găsit-o! Ar fi fost mare păcat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte, foarte frumoase! Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ella, Cristina, Mihaela multumesc frumos pentru aprecieri!

    Promit sa am mare grija de manusi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos! Felicitari si spor!!!! Cu drag, Sandra!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos, Sandra! Mi-am amintit ca ramasesem datoare sa postez si cealalta pereche de manusi lucrata mai demult.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...