duminică, aprilie 21, 2013

My Honey

Asa se cheama jachetica ce am lucrat-o eu, My Honey. Probabil datorita culorii folosite de creatoarea ei, Anadiomena (pe care v-am prezentat-o in postarea anterioara).
A fost usor sa urmaresc instructiunile pe care le-am primit si mi-a iesit ceva asemanator cu originalul, doar ca a mea e foarte colorata. Cel mai mult mie mi-a placut croiala manecilor si dantela de la guler, de fapt cred ca tocmai aceste lucruri o fac deosebita.

Firul folosit are in compozitie 50 % lana, dar e asa de moale si placut la atingere! Desi am o intreaga colectie de nasturei, parca tot cei inimioare s-au potrivit mai bine.
Hainuta mea se potriveste unei fetite de aproximativ 2 anisori, eu mi-o si imaginez imbracata peste o rochita frumoasa, dar merge si cu pantaloni dupa cum se vede.                                                                                                                           


2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...