miercuri, septembrie 02, 2015

Jucarie in culorile curcubeului

Aceasta e ultima parte handmade ce face parte din pachetelul meu de schimb despre care v-am povestit in ultimele mele postari.
Am ales sa daruiesc si o jucarie vesela si foarte colorata care sa fie capabila sa atraga atentia unui copilas mic de cateva luni. E lucrat dupa o schema gratis de pe ravelry. Am folosit bumbac mercerizat si andrele de 2 mm. Desi pare destul de mare in fotografii, de fapt ea incape foarte bine intr-o mana de adult.




Daca e sa fac o recapitulare aceea ce am trimis, cel mai bine ar fi sa atasez o fotografie pe care a facut-o partenera mea de schimb. Abia astept si poze cu lucrusoarele purtate, dar asta va fi posibil mai la toamna-iarna, mai are de crescut fetita pana sa-i fie pe masura.
Daca e miercuri atunci Ginny ne invita la Yarn Along.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...