vineri, octombrie 23, 2015

Botosei tricotati pentru mine

Am si eu botosei: moi, caldurosi si mov. La inceput, cand ma hotarasem sa-i fac, erau destinati unei alte persoane dragi, dar au iesit prea mari si am decis sa-i pastrez petru mine. Dupa ce i-am spalat, s-au intins putin si nu mai stateau perfect pe picior. Nici pana acum nu am reusit sa-i refac.

Imi place forma lor deosebita si faptul ca stau batosi. Candva sigur ii voi reface, adica atunci cand gasesc si foaia cu explicatiile.



















Cel mai fain lucru e ca nu au cusaturi deloc, deloc. Imediat ce-i scoti de pe andrele poti sa-i pui in picioare. De fapt, pentru estetica, ar mai trebui ascunse exact doua fire... cel de inceput si cel de sfarsit.
 Sunt foarte simplu de facut, pana si o incepatoare la andrele s-ar descurca.

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu mai sunt, au fost, dar vor redeveni iar. Multumesc Cristina!

      Ștergere
  2. Ce simpatici sunt! Parca ar fi de Elf. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a parut ca seamana foarte bine cu cei ai lui Muc cel mic, pana si culoarea era aceeasi. Dar daca ma uit bine, sa stii ca ai dreptate tu.

      Ștergere
  3. Sunt foarte draguti,par a fi adusi dintr-o poveste veche.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen. Tocmai ce-i spuneam acest lucru Ellei. :)

      Ștergere
  4. Dar unde-i foaia cu explicatiile? As dori si eu sa fac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa o am pe undeva, dar e in rusa. Nu mai promit ca traduc, caci am mai facut asa si nu m-am putut tine de ea.Daca voi reusi, atunci o voi publica pe blog. Multumesc pentru intelegere.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...