luni, august 28, 2017

Ce am lucrat din firele cumparate in vacanta de anul trecut

     Va aratam anul trecut ce mi-am cumparat eu din vacanta, daca aveti nevoie de o reamintire, trageti cu ochiul aici.
Daca vreti sa ascultati niste muzica in timp ce sunteti pe blog, poftim, asta e ceea ce am ascultat eu in timp ce scriam aceasta postare . 


        Amandoua firele le-am folosit sa fac caciulite pentru mine. Primul model se numeste Pressed leaves si a fost o placere sa-l lucrez. Are multe ochiuri rasucite in el, dar pentru ca eu le lucrez in mod normal asa, mi-a fost usor.  Aveam in minte ideea de a coase un nasture pe parte elastica a caciulitei, voi ce parere aveti?  Cu sau mai bine fara? 



 Mi-au intrat doar 65 g si am lucrat cu andrele de 2,5 mm, circular, fara nici o cusatura. La sfarsit a trebui sa ascund doar doua fire si gata! Recomand acest fir, dupa spalare nu s-a modificat deloc si culoarea a ramas exact la fel. Daca vreti sa vedeti modelul frunzulitelor mai de aproape... poftim!


Cel de-al doilea model de caciulita se numeste Rivulet hat. In ciuda  faptului ca arata ca si cum ar fi torsade, va asigur ca nu e ce pare. E ceva simplu, simplu.  De data asta am folosit andrele de 3,25 mm, dar caciula cantareste tot 65 g. Mi-a mai ramas fir si cred ca il voi folosi sa-mi fac un fular circular care sa se asorteze cu modelul caciulitei.


Eu m-am asigurat pentru perioada rece deja, amandoa se potrivesc ca nuanta la haina mea maro. Mai am o caciulita , dar v-o arat in alta postare caci are si ea povestea ei.

O zi minunata va doresc!

Cu drag,


7 comentarii:

  1. bine lucrate căciuliţele - felicitări ! cred că este mai bine fără nasture !
    mulţumesc frumos pentru muzică ! mi-a plăcut !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
  2. A iesit deosebit de frumoasa
    Mie imi place si fara nasture dar daca ar fi...m-as gandi la un nasture din lemn..nu stiu de ce dar trebuie sa fie un nasture din material natural,cald..asa ca si caciulita asta frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot la un nasture de lemn m-am gandit... voi face o poza si cu nasturelul,apoi mai cer parerea o data.

      Ștergere
  3. Si eu as pune un nasture din lemn, dar tot mai bine imi dau seama daca vad. Frumoase mai sunt, tare esti priceputa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela pentru cuvintele de incurajare. N-am mai scos caciulita de atunci, dar cum i-a venit vremea de a fi purtata, poate va invrednicesc cu o fotografie.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...