miercuri, decembrie 12, 2018

Sosete tricotate in pasi de vals

         Ah, nu , nu impletesc sosete in timp ce dansez vals, sper ca nu asta ati inteles din titllul meu. Desi....hm, mi-ar place sa pot face asa ceva. Intr-o lume ideala in care poti slabi tricotand. :)

Am inceput o pereche de sosete cu model :
- 1 rand in culoarea A
- 2 randuri in culoarea B
- 3 randuri in culoarea A
- 1 rand in culoarea B
- 2 randuri in culoareaA
- 3 randuri in culoarea B

         Repet aceste randuri pe toata suprafata sosetei, adica 1, 2, 3, 1, 2 ,3. De aici vine denumirea de sosete in pas de vals. 😃  Folosesc resturi de fire ramase inca de pe vremea cand am lucrat primele mele sosete (se pare ca anul acesta a fost anul resturilor). Le lucrez pe amandoua in acelasi timp si in felul acesta scap de numarat randuri, dar sunt sigura ca imi ies amandoua la fel.


          Matusa mea mi-a imprumutat cartea pe care a adus-o din Israel si ma documentez putin. Imi doresc sa ajung cel putin o data in viata asta pe acolo. Pana atunci citesc despre locurile sfinte.

3 comentarii:

  1. Intr-o zi va trebui sa faci cumva sa ne arati si noua cum faci tu sosete cu andrele circulare, caci e musai sa fac si eu o pereche, deoarece cea de la tine nu cred ca ma mai tine si anul asta si fara nu pot trai.
    In Israel, daca ai ocazia, eu zic sa mergi neaparat. A fost nasa mea si a zis ca e excursia vietii ei, atat de mult i-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Ce simpatica ai fost! Trebuie numaidecat sa-ti faci tu singura sosete. Eu promit sa te ajut, numai sa vrei.

    Am notat in minte parerea despre excursia in Israel.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...