joi, octombrie 03, 2019

Poze de toamna si un proiect in curs de executie

         A venit vremea de purtat pulovere din nou! De purtat, dar si de lucrat. Vara imi vine greu sa scriu despre lana, dar cand vine vremea rece parca am alt avant. Azi a plouat, o ploaie rece, dar inca era cu tunete si fulgere.  Azi a trebuit sa merg pe jos vreo 3 km, dar datorita culorilor care imbraca padurea a fost o placere. Noroc ca am fost inarmata cu umbrela, dar si cu pelerina de ploaie. Ce mult conteaza cand iti poarta cineva de grija si iti spune sa le iei cu tine dimineata. Am ajuns acasa putin infrigurata (manecile de la cot in jos erau ude de la ploaie), dar dupa o supa calda si o felie de tort cu nuca (de la vecinul care isi serbeaza azi ziua) mi-a venit cheful sa scriu o postare.
         
       Pe drum am cules o floare care are una din nuantele firului cu care lucrez patratelele pentru husa. Poza e de azi. Astea sunt ghemele care mi-au mai ramas de lucrat si cele doua teancuri de dungate.

        La sfarsitul lunii septembrie am numarat  50 de patratele terminate. Istoric: 25 de bucati in iulie, 16 in august si doar 9 in septembrie. Se observa entuziasmul, nu?  Asta imi aduce aminte de ciclul de viata al unui proiect handmade .


 Se pare ca nu sunt singura care gandeste asa... Dar sa-l traduc :
Perioada 1 (roz) Start Uraaa! Un proiect nou! Sunt asa de incantata! Va fi grozav!
Perioada 2 (rosu) OK, va fi mult de lucru. Dar va merita! Grozav!
Perioada 3 (galben) Hm, lucrez de cateva zile deja. Si am inaintat doar atat!Iar m-am intins mai mult decat imi e plapuma?
Perioada 4(verde) Hei, sunt aproape de jumatate!
Perioada 5 (bleu) Of, sunt abia la jumatate.
Perioada 6 (gri) Stii, cel/cea pentru care lucrez proiectul nici macar nu il merita.
Perioada 7 (negru) Urasc pe toata lumea. Nu va mai exista niciodata  lumina sau bunatate. Acum e doar disperare.
Perioada 8 (mov) Gata! Uraaaa! Abia astept sa incep un proiect nou!

        Am fost cuminte si am ascuns firele la fiecare doua-trei patratele terminate ca sa nu-mi fie greu la sfarsit. Si asa voi avea mult de cusut atunci. Visez insa deja la cum va arata cand va fi gata. Imi place efectul acela optic pe care il dau patratele unite, chiar daca nu exista doua patratele identice. Voi vedeti romburile formate?

Motanul imi tine companie. Acum cauta locuri cat mai caldute si mai pufoase pe care sa doarma. Pernutele invelite in fire de lana sunt foarte ademenitoare.



A ramas la fel de pasionat de ghemele mele, noroc ca nu le strica in timp ce se joaca cu ele.
Mai am o poza sa va arat si gata! Nu va mai plictisesc azi! Bradutul nostru e deja impodobit cu ghirlade naturale rosii. Ador perioada asta a anului  si toate culorile toamnei.
Va multumesc pentru timpul petrecut pe blog, ne vedem in curand!

Valentina

9 comentarii:

  1. Buna Valentina,
    Sa ai mult spor ! Am vazut si romburile formate , dar si biserica - emana atata liniste . Unde este ( cum se cheama ? ).
    O toamna frumoasa ! Cristina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Cristina! Multumesc mult pentru urari.

      Biserica este privata, se gaseste in padure, pe un drum forestier. Se fac foarte rar slujbe in ea. Hramul este de Sanziene.

      Ștergere
    2. Draga Valentina, aveam o presimtire ca suntem din acelasi judet. Azi a aparut pe fb poza cu aceeasi biserica si locatia ei . Cred ca ne desparte o obcina a Bucovinei . O saptamana usoara !

      Ștergere
    3. Ma bucur sa cunosc o bucovineanca de a mea! O saptamana usoara si tie.

      Ștergere
  2. Ce postare frumoasa! Sigur ca am vazut romburile! Pe mine ma fascineaza sa lucrez cu fire din astea, colorate diferit, parca am viteza mai mare, fiind curioasa ce urmeaza pe fir.
    Motancea e superb si doarme asa de frumos pe pernuta aia! Un dragalas!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, da, cunosc sentimentul asta cu privire la fire multicolore. Mai ales ca firul acesta e unul care nu repeta secventele de culori la un anume interval, deci e o surpriza continua.

      Motanul mi-e tare drag, e incredibil cat te poti atasa de el. Cred ca de aceea il si las sa doarma pe perna.

      Ștergere
  3. Ce postare frumoasa! Ce culori!! Îmi place tot ce vad! Spor în toate draga Valentina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult de tot draga mea! Spor si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! Ai schema modelului folosit la tricotarea pernei?
    L-as dori si eu! Am gasit ceva pe net dar are gauri mai mari...se rasucesc jeteurile cred...
    Daca ai o schema sau explicatii in limba romana iti multumesc anticipat!
    Am cautat in postarile tale dar nu am gasit.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...