marți, martie 24, 2020

Ce am in lucru pe andrele

           In postarea trecuta va spuneam ca am doar un singur proiect pe andrele si anume o fustita. Modelul l-am gasit pe ravelry intr-o zi cand cautam printre proiectele terminate ale membrilor siteului. Atentia mi-a fost atrasa de faptul ca ii venea de minune celei ce o purta si nici nu o facea sa para plinuta (ceea ce uneori fustele tricotate au tendinta sa faca).


           Atunci am inceput sa derulez in minte cam ce fir potrivit as avea eu acasa .  Ideea mea era sa o fac lunga pentru a putea fi purtata la biserica. Am ales negru deoarece stiam ca il pot combina cu orice in cazul in care cantitatea de fir ce o aveam  nu ajungea.
           A urmat apoi analiza celor 111 fustite (atatea proiecte erau deja la acest pattern). Ca sa incep nici macar nu a fost nevoie sa fac esantion deoarece betelia, lucrandu-se transversal, era cel mai potrivit mod de a testa firul si andrelele.  In lucru am adaugat si un fir de matase ce l-am primit cu multi ani in urma (multumesc Clara!)

     Sursa: ravelry  

         Cam asa vreau sa arate fustita mea la final. Voi avea bucuria sa aleg nasturei pentru ea (e una din partile mele preferate la orice proiect), dar asta o voi face la sfarsit cand o voi termina de tricotat.
        Modul de lucru e usor, chiar putin plictisitor la un moment dat, mai ales daca lucrezi cu negru. Important e ca nu necesita o atentie deosebita si poate fi lucrat in fata televizorului.
        Asta ar fi prima fusta pentru mine pe care o lucrez si prin minte imi mai circula un model pe care l-as face. Deocamdata astept sa vad produsul final si apoi ma hotarasc. Voi ce parere aveti in general de fustele tricotate?

Va multumesc pentru vizita si timpul petrecut cu blog, ne vedem  cu bine la urmatoarea postare. Aveti grija de voi!

Cu drag,

          

8 comentarii:

  1. Mama mea tricota foarte frumos. In copilarie am avut foarte multe haine facute de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca se pricepea bine mama ta, de vreme ce ai ramas cu amintiri plăcute despre hainutele lucrate de ea. Ți-a mai rămas vreo una ca amintire pe care s-o îmbrace fetița ta?

      Ștergere
  2. Putea deslusi un model numai privindu-l. Eu nu deslusesc decat pe fata, pe dos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea astea se invata lucrând si uneori nici atunci. Dar acum exista modele explicate ochi cu ochi si rând cu rand, e drept ca in romana n-am prea găsit decât în reviste. Dar exista youtube unde poti invata modele. Ce bine ca mi-ai amintit, o sa scriu despre un canal românesc pe care îl stiu eu.

      Ștergere
  3. Îmi place foarte mult modelul, cred ca pe negru cu cativa nasturei va arata foarte elegant. Te admir! Te îmbrățișez, multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase dragă Andreea. Sper sa iasa ceva elegant. Te îmbrățișez inapoi si va doresc si vouă multa sanatate!

      Ștergere
  4. Modelul se aseamana cu cel al unei fuste pe care mi-o tricotase mama prin 1985 si pe care am purtat-o mult in anii aceia. Atunci aveam ... 47 kg si eram tare slaba, iar fusta imi venea bine. Acum nu stiu cum mi-ar mai sta cu ea, chiar daca nu sunt inca grasa, dar am ... ceva colacei. Totusi, modelul asteia pare a fi mult mai subtirel, deci e posibil sa cada bine, mai ales daca are si matase.
    Nu am o parere foarte bine definita despe fustele tricotate. Am facut una unei doamne si pe ea cadea perfect si-i statea si bine. Mi-am facut si mie una, altfel, crosetata si n-am purtat-o niciodata, pentru ca nu m-am invrednicit sa ii fac o captuseala. Acum nici nu cred ca imi mai vine.
    Sunt multe modele care imi plac, dar nu stiu daca m-as apuca sa imi fac mie una, caci nu am certitudinea ca as purta-o (ma imbrac mai mult in pantaloni), dar altcuiva as face.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca o astfel de fustă stă bine si pe cei grași și pe cei slabi. Eu ma încadrez în prima categorie, dar la cât am vazut până acum imi place cum se așează. În plus "cade greu", iar asta e un lucru bun la acest tip de fustă.
    Frica mea cea mare era ca slăbesc până termin fusta si mi-ar parea rau dupa timpul alocat ei. Apoi mi-am dat seama ca ar fi grozav sa slăbesc, iar fusta as putea-o prelucra sa mi se potrivească din nou. 😊

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...