luni, august 20, 2012

Botosei tricotati - tip ghetuta




Sunt sigura ca ati admirat de multe ori hainutele tricotate sau crosetate manual de rusoaice. Au ele un dar special pentru acest lucru, de le ies niste minuni din maini.

Sigur ca si eu fac parte din fan-clubul lor, iar atunci cand mai gasesc si niste lectii explicate de la cap la coada (master-class cum le numesc ele) cu fotografii din fiecare etapa, e imposibil sa rezisti impulsului de a incepe modelul respectiv. :)

Ei, dupa un astfel de model, am impletit eu doua perechi de botosei ghetuta. Sunt dragalasi, caldurosi si cel mai important lucru e ca se tin bine pe piciorus deoarece se incheie cu un siret sau o pamblicuta.


Botoseii i-am lucrat in culori de baietei deoarece stiti si voi cate modele se gasesc pentru fetite. Macar asa sa beneficieze si ei de ceva tricotat.



La a doua pereche am folosit mai multe culori si se pare ca a fost un lucru bun de vreme ce le-am si gasit cumparator repede.







9 comentarii:

  1. vai, dar e o splendoare ce faci tu aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, Cristina! Incerc sa-mi ocup timpul facand ceva ce-mi place.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt foarte frumosi...Crezi ca ne poti spune si noua cum i-ai facut?

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot ce faceti stimata Valentina sunt creatii de arta manuala, si cer permisiunea de a comunica cu dvs-tra din nou.

    Cu deosebita admiratie,

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos, Lexa! Sigur ca putem discuta, adresa mea a ramas aceeasi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua, oare ma puteti ajuta si pe mine la acest model de botosei, poate aveti un link ce arata in imagini, multumesc tare frumos,
    Cristina

    deriecris@yahoo.com.ar

    RăspundețiȘtergere
  7. Sigur ca am link-ul de unde m-am inspirat si eu pentru realizarea lor. Uite aici! Sa va fie de folos!
    http://club.osinka.ru/topic-48383?&start=60

    RăspundețiȘtergere
  8. Căutând botoșei pentru băieți, ia uite unde am ajuns!
    Sunt superbi, Valentina!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...