miercuri, mai 27, 2015

Sosete tricotate cu un calcai neobisnuit

M-am grabit sa termin perechea de sosete roz caci mai sunt doar 3 zile pana la finalul provocarii. Vroiam sa le fac niste poze frumoase, dar cum la noi ploua si e frig, nu am mai iesit sa caut un loc special.




E deja al doilea model de sosete tricotate ce il lucrez cu un calcai format intr-un mod neobisnuit. Si mi-a iesit! A trebuit doar sa citesc de cateva ori cu atentie explicatiile.

In luna iunie, una din temele provocarii de pe ravelry este de a realiza o pereche de sosete cu o constructie neobisnuita si sunt aproape convinsa ca voi participa caci am ochit vreo 2-3 modele foarte interesante.
Pana data viitoare va pup si sa ne revedem cu bine!

Aceasta postare face parte din rubrica saptamanala Yarn Along organizata pe blogul lui Ginny.

14 comentarii:

  1. aproape ca mi-ar fi mila sa le port :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ei, asa gandeam si eu la prima pereche ce am lucrat-o pentru mine...

      Ștergere
  2. Si eu zic ca are dreptate Cristina :)
    Asa o culoare si un model deosebit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela! Eu sper totusi sa fie purtate, as fi foarte bucuroasa daca i-ar fi utile cuiva.

      Ștergere
  3. sunt foarte frumoase!modelul e asa de finut si culoarea delicata, parca e serbet de zmeura!ma gandeam ca tie iti place mult sa lucrezi torsade, pe mine ma atrag modelele dantelate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmm, serbet de zmeura, suna bine! :)
      Ai dreptate, cred ca ma pasioneaza torsadele mai mult decat alte modele, cum vad unul interesant il si salvez. Cred ca am adunat modelel cat pentru doua vieti.

      Ștergere
  4. Mult succes la provocari valentina.Cu asa frumuseti sunt sigura ca participarea ta va fi remarcata..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ghemulet! Am adunat cativa de "Imi place", dar multumirea mea a fost mult mai mare ca am putut realiza o pereche de sosete deosebite. Sa stii ca se aduna sute de participanti intr-o singura luna la asemenea provocari!

      Ștergere
  5. Lucrezi foarte frumos si imi place culoarea aleasa. Bravo si tine-te de provocari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa cum ne-ai obisnuit... superb, perfect!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Catrinel! Ma bucur sa vad ca sunt apreciate si de voi.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...