duminică, decembrie 17, 2017

Ce se poate face din resturi de fire?

Am ajuns sa-mi placa sa lucrez cu resturi de fire, poate chiar mai mult decat cu ghemele sau sculurile noi. Aproape intotdeauna va iesi ceva unicat, ceva ce nu seamana cu nimic din ce au realizat altii. Asta e unul din motive pentru care m-am apucat de facut sosete din resturi de fire. Am deja 3 perechi si ele sunt intotdeauna perechile pe care le aleg primele din sertar cand e vorba sa ma decid ce port  in ziua respectiva.

 Am o pereche albastra, una mov si una in toatre culorile curcubeului.
Cu siguranta nu ma voi opri aici. Motanul meu e innebunit dupa toate ghemuletele astea. Sunt mici si sunt perfecte pentru el ca jucarii.


Pentru ca deja am adunat o jumatate de gentuta de cosmetice de astfel de resturi, m-am gandit ca as putea gasi o utilizare mai buna a lor, adica un proiect mai mare. Si am dat peste The beekeeper's quilt. 
Sursa: ravelry

Mie imi place sa stau pe jos atunci cand tricotez si o astfel de paturica din hexagoane colorate, umplute cu vatelina mi-ar fi de folos, plus ca as scapa de toate resturile pe care le am.
Sursa: ravelry

Sursa: ravelry

Ar mai fi si varianta cu paturica din patratele, dar nu va iesi groasa ca cea si hexagoane.
              Ma gandesc ca totusi pentru o astfel de paturica e nevoie de un gramaj destul de mare, ceea ce m-ar lasa fara materie prima pentru lucruri mici cum ar fi sosetele de genul celor de mai jos. Acestea au fost lucrate in cadrul unui proiect misterios. In fiecare saptamana , timp de o luna am primit cate un indiciu. Am avut nevoie de 5 fire in culori diferite, dar am fost incantata de cum s-au potrivit intre ele.

Voi ce faceti cu resturile de fire? Sau in ce v-ar tenta sa le transformati?

6 comentarii:

  1. Eu nu prea am resturi de fire, caci m-am apucat destul de recent de cumparat si n-am apucat sa strang prea multe de acelasi fel, dar cand s-a nimerit sa mai am cate un rest, am facut ba ciupici, ba huse pt niste scaunele rotunde, ba fete de perna.
    Pernuta-paturica din hexagoane mi-ar placea si mie, dar nu stiu daca as avea unde s-o port.
    Sosetele tale sunt foarte faine, dar da-mi voie sa te intreb, caci am curiozitatea asta de multa vreme: unde le porti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina imi amintesc de fetele tale de perna, sunt crosetate si cu un model foarte interesant.
      Referitor la intrebarea ta, acasa port doar sosete facute de mine. Atunci cand port ghete sau adidasi (si e frig) e musai sa am sosete de-ale mele in picioare.

      Ștergere
  2. Ce harnicuta esti si ce idei faine ai gasit!Am inceput si eu o paturica si am de gand sa scap de multele resturi adunate.Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine, abia astept sa vad paturica. Sa o postezi pe blog, bine? O lucrezi cu croseta sau cu andrelele? Sarbatori fericite si tie!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...