joi, martie 15, 2018

Primavara

           Bine v-am regasit! Mi s-a facut dor de scris pe blog. Am o stare de spirit mult mai buna , mi-am dat seama ca fiind trista nu ajut pe nimeni, mai rau imi fac. Am inceput cu bucuriile mici, cu faptul ca afara miroase a primavara, zapezile se topesc intr-un ritm alert, au aparut ghioceii. Voi merge sa fac niste poze, desi am multe de acest gen, dar imi aduc bucurie de fiecare data.
         Mi-am adus aminte ca nu v-am aratat sosetele din primavara trecuta. In ziua in care le-am terminat, am fotografiat si frunzulitele proaspat aparute (e momentul meu preferat din acest anotimp). Culorile  se potrivesc de minune, dar nuanta adevarata a sosetelor e cea din prima imagine.

Va multumesc fiecareia in parte pentru comentarii si pentru gandurile bune, au contat mult. O primavara frumoasa!

14 comentarii:

  1. O primavara frumoasa si tie! Verdele asta e plin de caldura si optimism, superbe sosete ai migalit! Sa ai spor si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu verdele asta m-ai facut si mai nerabdatoare sa vina primavara! Superbe sosete!

    RăspundețiȘtergere
  3. O primavara frumoasa sa ai plina de spor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit!
    Verdele ala e culoarea mea preferata din tot Universul!
    Sosetele sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumesc Ella! Am inceput sa devin iubitoare de verde.

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Valentina, lucrurile realizate de tine sunt extraordinare. La tine se pot face cumva si comenzi? Mi-ar placea tare mult sa am si eu cateva dintre produsele expuse. Se poate sa imi dai o adresa de email pentru a-ti scrie in privat? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri Diana. Adresa pe care imi poti scrie e povestile.andrelelor@yahoo.com

      Ștergere
  7. Hristos A Inviat!
    Sosetele sunt minunate..de un verde absolut primavaratic
    Ma bucur ca starea este buna..primavara cred ca face asta..
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat! La noi in zona inca se mai saluta asa pana maine, cand e Inaltarea.

      Primavara a avut un rol destul de mare in ridicarea starii de spirit. Multumesc Ghemulet!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...