luni, august 29, 2016

Dantela si trandafiri




 Azi va prezint un puloveras lucrat cu mult drag, dar a carui executie s-a lungit mult prea mult. E inceput pe 23 ianuarie dupa cateva zile insorite si caldute, fapt ce mi-a indus o stare de primavara. Am vrut ceva cu flori, cu putin verde si un pic dantela pentru feminitate.


Am ales trandafirii, mi s-a parut ca ei, alaturi de dantela, vor da hainutei eleganta si farmec. Am folosit andrelele mele preferate (cele roz de 2,5 mm)  si fir de bumbac pe care il avea cumparat de cel putin 10-12 ani. Dantela de la poale am ales-o special pentru valurile ce le formeaza.

Pe spatele lucruluil, la final, arata cam asa:

Pentru fiecare trandafir in parte am folosit cate o bucatica de fir, fapt ce m-a ajutat ca atele sa nu se incurce in timpul lucrului. Totusi aceasta metoda are dezavantajele ei, caci la sfarsit a trebuit sa ascund o gramada de capetele de fir. Poza asta o pun special pentru Cristina, ea m-a intrebat cum arata dosul lucrului. Puteti observa fata si spatele(amandoua pe dosul lucrului), unul cu atele ascunse, celalat cu ele la vedere.

Si inca o poza reprezentativa - uite ce gramajoara s-a strans dupa acesta munca (cei care lucreaza in domeniu, stiu foarte bine ce inseamna).

Puloverasului i-am adaugat nasturei in spate pentru a putea fi bagat mai usor pe cap. Nu am gasit exact la nuanta firului, dar am fost multumita de cum s-au potrivit.


Pentru dantela din zona pieptului mi-am schimbat parerea de cel putin 25- 30 ori, am desfacut si refacut pana cand arata acceptabil. De aceea, daca priviti atent la prima imagine veti vedea ca in acea zona apare o nuanta mai inchisa de alb. Dupa ce am spalat puloverasul la masina, nici nu se mai cunoaste.

Cu manecutele am avut aceeasi dilema, refacut de cateva ori pana am nimerit modelul potrivit. Nu am facut poze la toate, dar una merita mentionata. Am incercat sa pun o parte din dantela de la poale si sa adaug boboci de trandafir. Am renuntat deoarece mi se parea mult prea incarcat. Voi ce parere aveti de acest lucru?
Daca va e greu sa scrieti un comentariu, puteti vota cu Imi place sau Nu-mi place  exact la sfarsitul postarii. E vorba doar de un click in casuta pe care o alegeti.


Va mutumesc pentru rabdarea ce ati avut-o (daca ati citit tot ce am insirat eu aici).
Pe curand dragele mele cititoare!
Cu drag, 

15 comentarii:

  1. Aaaa, dar spatele arata impecabil! Chiar nu m-am asteptat la asa ceva, credeam ca e tehnica aceea fair... si ca lucrezi strans si de aceea nu se vede pe fata ca e fir de alta culoare pe dedesubt. Este opera de arta ce-ai facut tu acolo si nu te dezminti.
    Cat despre bluzita, cred ca nici daca ii puneai si la maneci bobocii nu iesea incarcata, dar n-am cum sa imi mai dau seama. Asa e perfecta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Crstina! As fi vrut sa adaug cateva "valurele" cu croseta pe marginea liniei gatului si a manecilor, dar din lipsa de experienta m-am lasat pagubasa.

      Ștergere
  2. Arata extraordinar! lipseste casuta cu " imi place foarte mult" ca sa votez acolo. Si acum: E de vanzare:D ? pentru ce varsta? eu am o fetita de 3 ani si jumatete si tare mi l-ar placea pentru ea!
    Astept raspunssss :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea Cristinamultumesc pentru aprecieri! Eu cred ca mi-a iesit un puloveras pentru 2 ani, hai sa zic ca poate 3 daca e fetita mai slabuta. Daca vrei pot sa revin cu masuratori. Eu lucrez de obicei lucrusoare de copii pentru a le da cadou sau sa inncerc un anumit model ce-mi place mult.

      Ștergere
  3. Valentina draga mea cand o sa faci o tabara/work shop sa inveti profanele sa tricoteze, eu sunt prima pe lista:), e uimitor ce faci tu:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ancuta pentru cuvintele de incurajare! Visez o intalnire a celor ce iubesc lucrul de mana, ar iesi o sezatoare minunata. Ah, daca as castiga la loto ce intalniri as organiza!

      Ștergere
    2. Pai nu asa...sa ne platim fiecare;), la Sucevita sau ...la o pensiune cu terasa, curte:)

      Ștergere
    3. Asa ar merge! :) Ar fi frumos... trebuie sa vedem daca mai vor si altii sa vina.

      Ștergere
  4. Arata bine asa cum e, nu-mi dau seama daca in ansamblu ar fi fost mai bine cu dantela - e frumoasa mostra de la maneci! Poate sa fi parut prea incarcat. Perfect, asa cum l-ai conceput.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ioana! Eu dupa ce termin ceva ma mai gandesc la inca alte 5-6 posibilitati de schimbare a catorva parti. Problema mea e ca nu-mi place sa fac acelasi lucru de mai multe ori(foarte putine modele sunt exceptie).

      Ștergere
  5. Este superba!!!! Imi place la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  6. ai gasit marimea la andrele perfecta pt firul asta! eu deseori sunt nemultumita de asta. Tu respecti recomandarea ed pe eticheta sau faci si teste inainte?

    Produsul final e perfect. Mai mult ca perfect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri! Nu prea respect recomandarea de pe eticheta, ci fac incercari. Adica nu esantioane de 10 X 10 cm (ca ar fi groaznic de plictisitor pentru mine) ci de 10 ochiuri pe 10 randuri. In felul acesta imi pot da seama daca imi place cum va arata materialul rezultat.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...