duminică, mai 27, 2018

Pantalonasi tricotati in culorile florilor de iasomie

           Citeam  de curand raspunsurile la intrebarea "ce ati tricota/ croseta daca timpul, banii si materialele necesare n-ar conta". Adica cam care ar fi proiectul ideal  in conditiile in care nu trebuie sa tii cont de nimic din lucrurile insirate mai sus. Pentru mine fiecare proiect e ideal in momentul in care incep lucrul, e ceva ce imi doresc foarte mult sa lucrez, chiar daca stiu ca realizarea lui imi va lua o gramada de timp.

           Asa a fost si cu aceasta pereche de pantalonasi. I-am inceput pe andrele de 2,5 mm si nu aveam decat o poza dupa care sa ma ghidez. Modelul de pe partile laterale l-am descifrat, dar mi-a luat mult timp sa hotarasc care e latimea corecta a elasticului, dar si lucrul cu randuri scurte pentru a face ca fata sa fie mai scurta decat spatele (asta ajuta ca spatele sa nu ramana gol in timp ce bebele sta in sezut). Aceste lucruri m-au facut sa fac si desfac cel putin de 10 ori lucrul. Noroc cu firul de calitate care a suportat bine incercarile mele.


    
 Nastureii sunt de lemn si i-am primit in cadrul unui schimb tocmai din America. 6 am primit, 6 am folosit. Asta e situatia ideala cand nu ramane nimic in plus.



               Mi-a luat cateva luni bune sa termin pantalonasii (din martie anul acesta i-am inceput), dar a meritat. Acum trebuie sa ma gandesc la o bluzita sau jachetica care sa se potriveasca. Mi-am dat seama ca imi place sa lucrez in culori neutre si chiar am de gand sa continui. Asta inseamana un motiv in plus sa cumpar ceva fire...hmmm. De fapt, eu speram ca anul acesta sa ma abtin de la cumparat fire noi si sa folosesc deja ce am , dar asta e alta poveste.
           Va multumesc pentru vizita, pentru comentarii si pentru timpul petrecut pe bog. 💓

Cu drag, 
Valentina

8 comentarii:

  1. Sunt... divini!!! De fiecare data atingi perfectiunea. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. O...dar sunt dragalasi foc!
    Atat de frumosi..ai dreptate...culorile simple,uni..mai ales la piesele tricotate..arata extrem de bine?
    Ce fire folosesti draga Valentina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri draga Ghemulet!
      In ultima perioada am lucrat mult cu fire de la Drops. Pantalonasii i-am lucrat din Drops baby merino (firul pe care l-ai avut tu la darul de blog). Tie cum ti se pare?

      Ștergere
  3. superbi pantalonasi :)
    ce fir ai folosit ?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...