duminică, mai 20, 2018

Planuri de tricotat

         Asta e prima oara cand imi fac o lista cu ce vreau sa impletesc in urmatoarea perioada. Adica o lista publica. Binenteles ca in calculator am o groaza de modele salvate, dar cele ce le voi posta azi chiar vreau sa le fac intr-un viitor apropiat, adica pana la terminarea anului.
          De exemplu, pantalonasii astia mi se par atat de draguti! I-am si inceput deja, intr-o culoare neutra, pentru masura de 3-6 luni. Modelul l-am gasit pe pinterest si am aflat ca autoarea lui e din Norvegia. Creatiile ei sunt simple, in culori cuminti, cu cate un detaliu interesant care sa scoata modelul in evidenta. 

      Al doilea loc in planul meu il ocupa o jachetica galbena. Ce-mi place mie la ea? Faptul ca pana acum n-am mai lucrat asa un guler, modelul dantelat neobisnuit si felul in care se incheie cu acea floare. Toate la un loc ii dau un farmec deosebit. Pana si culoarea mi se pare frumoasa.

Sursa: Ravelry

Si eu sunt pe lista in acest plan! Imi doresc de mult timp asa un pulover. Noua mea culoare preferata e mustarul asta auriu. De aici imi place jocul torsadelor si faptul ca se lucreaza cu andrele de 3,75 mm, ceea ce e ideal pt mine: lucrul inainteaza repede si nici puloverul nu e gros.
Sursa: Ravelry

Sosete! Nu puteau lipsi tocmai ele din lista. Dupa 4 luni in care n-am lucrat deloc sosete, m-a apucat dorul si mi-am ales chiar doua modele. Unul l-am inceput si intamplarea face ca nuantele ce le-am ales sa fie exact ca cele din imagine. Sa stiti ca sosetele astea nu au cusaturi, modelul se lucreaza mult mai simplu decat am crezut eu. Recomand, patternul e gratis!

Sursa: Ravelry


Cealalta  pereche de sosete e ceva mai complicata sau cel putin asa pare la prima vedere.Dar asta nu inseamana ca ma dau batuta pana nu incerc. Trebuie sa ma gandesc ce culoare voi folosi, am observat ca ies bine in culori deschise.
Sursa: Ravelry

Mai am un proiect inceput, o jachetica lucrata intr-un mod cum n-am mai facut pana acum. E inceputa din centru spate, acolo unde este floarea , iar restul se adauga pe parcurs in timpul lucrului fara a fi nevoie de cusaturi. Interesant, nu? Asta inseamana munca unui designer.
 Asa ar trebui sa arate in final ceea ce lucrez eu acum.
Sursa: Ravelry
         Din tot ce am insirat pana acum am invatat ca nu-mi place sa repet ceea ce deja am lucrat, vreau ceva nou de fiecare data, ceva care sa-mi tina atentia treaza in timp ce lucrez. Si mai vreau ca proiectul inceput sa arata cel putin la fel de bine ca originalul si sa am libertatea de a schimba ceea ce nu ma reprezinta. Asta nu inseamana ca nu apreciez o bluza cu model simplu dar bine croita, problema mea e ca ma plictisesc in timp ce o lucrez. Mai are cineva din voi asemenea ganduri? Sau reusisti sa repetati cu usurinta acelasi model? 
      

12 comentarii:

  1. Toate mi se par minunate, dar sosetele crem...m-au innebunit! :) spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaaai sosetele acelea gri cu verde mi plac incredibil de tare! Cat esti de talentata! Ocru alaturi de indigo imi place si mie tare tare🎈

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci ocru se numeste acea culoare, mersi Anca! Un lucru nou invatat astazi. Talentata e cea care a scornit din mintea ei asa un model, eu doar ma folosesc de cunostintele lor pentru a lucra ceva ce-mi place.

      Ștergere
  3. Hehe! Șosetele alea le-am început și eu, gri cu portocaliu, trebuie sa îmi fac timp să le pozez. La mine e prima data când fac șosete de sus în jos, de obicei le lucram de la vârf. Dacă nu-mi vor fi bune, poate găsesc pe cineva să le primească în dar.
    Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sa stii ca poti adapta modelul la numarul de ochiuri pe care il folosesti de obicei tu la sosete. Sa stii ca fiind dantelate au tendinta de a se intinde mai tare pe picior, asa ca eu as face cu cateva ochiuri mai putine decat in mod obisnuit. De ce sa nu te bucuri de o pereche noua de sosete? Spor si tie, abia astept sa le vad pe ale tale.

      Ștergere
  4. Mult spor iti doresc si de abia astept sa le vad gata!
    Mi-ai dat un imbold sa ma apuc si eu de ce mi-am planificat la acest capitol Timp am, material am si cu toate acestea bat pasul pe loc.
    Chiar daca repet un lucru macar o floricica, un rand... ceva schimb ca altfel ma plictisesc si nu imi place daca nu e ceva unic. Daca vrem lucruri identice le cumparam din magazine, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Catrinel! Spor si tie! Mi-ar place sa vad o lista cu ce iti doresti tu sa lucrezi.
      Nu te necaji ca uneori bati pasul pe loc, ia o pauza cand simti nevoia, ajuta creativitatea sa revina.

      Ștergere

  5. Sosetele cu verde sunt mortale :)
    Mult por sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  6. Toti avem planuri de craft...sper sa reusesti sa le duci la bun sfarsit
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ghemulet! Mi-as dori sa vad si planurile altora, pentru inspiratie.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...