duminică, aprilie 03, 2022

Sosete cu parfum de vacanta

          Am in plan de mult timp să scriu o postare, dar ochii mei refuza sa coopereze cu mine. Incerc sa-mi revin dupa o perioada obositoare, sa-mi asez gândurile si sa prind putina inspirație.   

          Azi e duminica, 3 aprilie 2022 si ninge cu fulgi mici, mici, dar e un vant foarte rece. Am fost la o plimbare prin oras si in ciuda vremii ca de iarna, am observat multe semne de primavara.

           M-am tot gândit ce sa va arat in prima postare, dupa pauza asta lunga pe blog. Am ales o pereche de sosete ce le-am început cu doua zile înainte de a pleca in vacanță. Era vara si cald, voiam un proiect mic care  sa-mi țină companie pe drum, caci aveam de mers cateva sute de kilometri. Am ales un model pe care l-am mai lucrat, dar destul de complicat ca sa-mi tina interesul treaz.


         Am avut 3 zile de vacanța  in care am vizitat multe si m-am intors acasa cu o soseta lucrata pana la nivelul unde incepeau cresterile pentru călcâi, deci n-am avut mare spor. In schimb, m-am bucurat de oameni frumosi, peisaje minunate si multa relaxare.  Chiar azi am revăzut o parte din pozele din vacanta. Va voi arata si voua ce m-a impresionat cel mai mult... e vorba de caii din Padurea Letea.




          Era o zi călduroasă, iar cand ajunseram noi acolo caii tocmai veniseră sa bea apa.  A fost ceva nemaipomenit pentru mine sa vad caii aceia atat de frumoși si liberi.
          Revenind acasa m-am luat cu treburile zilnice, iar sosetele m-au așteptat cuminti pana am avut iar timp de ele. Dupa aproape o luna am terninat prima soseta. Cea de-a doua a mers cam in acelasi ritm.
Le-am terminat abia la sfarsitul toamnei si am prins una din ultimele caldute cand padurea parea de aur ca sa pot face o sedinta foto. M-a ajutat prietena mea, a avut multa rabdare pana am facut toate acele poze. Voi atasa aici o parte din ele.



          M-am gandit sa organizez un dar de blog si sa le daruiesc cuiva, dar pana la urma am intrebat in grupul cu prietene  si cineva si le-a dorit destul de mult ca sa le ia acasa.

Daca doriti sa vedeti si prima varianta a acestor sosete, puteti da un click aici

Va multumesc pentru vizita si timpul petrecut pe blog, ne revedem cu bine la urmatoarea postare.

Cu drag,



10 comentarii:

  1. Asa de frumos e tot ce faci, ca merge si doar o postare pe an.
    Ce-ai patit la ochi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mult un an, sper sa nu mai fie pauze atat de lungi. Mulțumesc pentru aprecieri, draga mea. Cu ochii nici eu nu stiu, cred ca ar trebui sa merg la un control.

      Ștergere
  2. ce bine ca aoi reveniiit!mi-era dor de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Irina! Si mie mi-a fost dor, noroc ca tu ai continuat cu postarile, te-am citit cu mare drag.

      Ștergere
  3. absolut superbe sosetele, munca ta e de vis, ca de obicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Irina! Se vede ca mi-a placut acest model, de vreme ce l-am repetat. E usor sa lucrezi cand altii iti dau mura-n gură explicatii cap-coada.

      Ștergere
  4. Vai cât sunt de frumoase, suuuperbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti mulțumesc draga mea! Imi place sa fac câte o mica bucurie cuiva.

      Ștergere
  5. Superbe șosetele. Sunt demne de o revenire spectaculoasă :) (pe care, apropo, am tot căutat-o pe aici)
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am revenit demult pe blog, am încercat să regăsesc blogurile prietenelor...
    Mă bucur că te-am regăsit !
    Minunate șosete - nu aș îndrăzni să le port: dacă se deteriorează repede ?!
    Să ai spor în tot ceea ce vrei să realizezi în continuare !
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...