joi, aprilie 01, 2021

Caciulita "măr verde"



       Buna dimineața! O alta zi cu trezire la ora 4, asa ca s-a ivit prilejul de a scrie o noua postare.  

        Azi e vorba despre o caciulita începută in ultima zi a anului 2020.  Pentru ca inca sunt la dietă de fire, am căutat in colecția mea si am ales un fir cumpărat cu ceva ani in urma ca amintire din Ploiești. Țin minte si acum cum ma plimbam prin centrul orasului si m-a prins o ploaie torentiala..  Asa am dat peste o mercerie micuță de unde am iesit cu doua sculuri. Unul din ele era Catania, un fir de bumbac moale, putin lucios si de un verde primavaratic. De ce am ales verde?  Am fost inspirata de parcul superb din centrul orasului. 


          Nu țin minte ce planuri aveam atunci in minte pentru acest fir, dar fiind doar 50 g  optiunile erau limitate.  O caciulita de bumbac parea o idee potrivită atunci cand am inceput. Am ales un model cu umbre, in care te joci doar cu ochiuri pe fata si dos ca sa creezi un desen interesant.  Nu stiu cat de reusit e, dar când le-am arătat prietenelor mele poza ele au văzut un peștișor si nu un mar merde mușcat. 😄

          Partea interesanta e ca vad si eu peștișorul  daca intorc caciulita pe dos.  😄


         Va mulțumesc pentru vizita si gândurile bune. Sănătate si spor in toate!

Cu drag,  Valentina

8 comentarii:

  1. Primăvăratică și colorată și frumoasa. Chiar zici că-i un măr căciulița in sine, ce se observă în textura ei. Eu nu vad pestele, totuși. �� Sa o porți cu bucurie! Seara buna! �� ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase draga Ina! Caciulita nu e pentru mine, ci pentru un copilas de 1-2 ani.

      Ștergere
  2. e foarte frumoasa culoarea aleasa si potrivita pt caciulitza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet! Conteaza asa de mult o parere sincera!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Aha, uite ca dupa atata vreme, uitandu-ma la poze, nu mai vad nici eu peștișorul.

      Ștergere
  4. Bună! De ceva vreme am inceput sa tricotez...simplu, șosete cu 5 ace, botoșei pentru bebelușii, fulare, căciuli simple, însă as dori sa dac vestute de exemplu pentru copilașii apropiați...ai putea sa-mi recomanzi un loc în care gasesc tutoriale?
    Mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Claudia! Bun venit in randul celor ce au ca pasiune lucrul cu andrele! In ultima vreme nu am mai hoinarit pe net dupa modele, dar cred ca ai putea gasi pe youtube toturiale cu orice piesa vestimentară iti doresti sa lucrezi. E de ajuns sa dai o cautare. Un alt loc plin de modele este ravelry, doar ca mjoritatea explicațiilor le găsești in alta limba decat romana.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...