sâmbătă, martie 29, 2014

Cei mai dragalasi botosei tricotati

             Nu e nici un secret faptul ca sunt pasionata de lucrat botosei. Cele mai multe postari de pe blogul meu sunt legate de acest subiect. Binenteles ca si sosetele sunt favorite, doar sunt verisoarele botoseilor, nu-i asa? :)

Astazi va voi prezenta un alt designer (primul a fost Anadiomena), aproape tot ce lucreaza e exact pe gustul meu.

 Nu ma pot hotari nicicum care pereche sa o pun prima, toate sunt atat de dragalase incat cu greu poti alege doar una.

                         
 Dorinta mea e sa le incerc candva pe toate, sa fac macar cate o pereche de fiecare.




 Eu am descoperit lucrarile Juliei Noskova pe ravelry si m-am indragostit instant. Daca vreti sa vedeti mai multe o puteti face accesand adresa de aici.



 Sa nu credeti ca ea creeaza doar pentru cei mici. Pana si adultii au botosei destinati lor.
Totusi, preferatele mele raman incaltatarile pentru piciorusele mici si pufoase ale bebelusilor.



Sper ca v-a facut si voua placere sa vedeti aceste mici bijuterii, sunt curioasa daca  puteti alege doar o singura pereche ca fiind favorita.




 
Va multumesc pentru vizita si va astept cu drag si alta data.

  

15 comentarii:

  1. Imi plac...sandalutele....de fat toate sunt absolut minunate.
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Locul I: botoseii maro cu snur verde si clopotei sau crini. Locul Ia: cei cu ghinda. Evident, ordinea ar fi alta pentru fetite. Din pacate eu nu prea am rabdare sa ii tricotez, desi mi se par minunati.

    RăspundețiȘtergere
  3. fiecare pereche e frumoasă! felicitări pentru postare!
    o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ghemulet, sandalutele abia ieri le-am descoperit si eu, dar au intrat in lista favoritelor deja.

    Ioana, ce mi-ar placea sa-ti pot darui o pereche pentru cel mic! Eu ador sa-i lucrez.

    Prietena-japoneza, multumesc pentru vizita si pentru comentariu, imi face placere sa te vad pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca tu, experta, n-ai putut face o selectie mai stricta, eu nici atat! Sunt atat de dragalasi toti! Cred ca daca as avea un nepotel, m-as apuca de crosetat/tricotat imediat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Silvia, esti o draguta, multumesc! Ma gandesc si eu uneori, ca daca as avea un bebe, multe i-as mai lucra.

    RăspundețiȘtergere
  7. ne poti da explicatii pas cu pas cum sunt facuti fiecare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar raspunsul este nu. Eplicatiile pentru acesti botosei le puteti gasi in link-ul indicat de mine. Stiu ca sunt cu plata, dar merita cumparate daca doriti sa lucrati o pereche.

      Ștergere
  8. Da, Valentina, este usor de spus care pereche imi place cel mai mult, pentru ca mie nu-mi plac deloc culorile tari si/sau inchise (nici pe mine n-as pune culorile alea triste, dara-mite pe un copilas!, insa gusturile nu se discuta, poate altora acele culori le inspira altceva decat tristete si renuntare), deci, dupa mine, majoritatea perechilor pica din start la proba de culoare :))) si asa, ramane favorita, perechea alba cu fundite roz-somon.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, Dorina! Meritul meu e doar acela ca le-am postat pe blog, nu sunt lucrate de mine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Valentina, as putea comanda o pereche de botosei?
    Andreea
    pinkyy_sep@yahoo.fr e adresa mea de mail

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumosi botoșeii, îmi puteți spune cum se numesc formele de plastic din interior și de unde se pot cumpăra?

    RăspundețiȘtergere
  12. Îmi puteți spune cum se numesc formele de plastic din interior și de unde se pot cumpăra

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...