luni, martie 31, 2014

Gladys 2

Mai tineti minte ca va povesteam de o pereche de sosete mov numite Gladys? Ei bine, le-am terminat si acum sunt gata sa intre in posesia viitoarei lor stapane. Chiar de a venit primavara si caldura, asta nu inseamna ca toamna si iarna cea rece nu vor veni si ele candva. Pana atunci, sosetele vor sta cuminti alaturi de celelalte surate ale ei, in sertar.



















Povestea acestor sosete a inceput in ziua in care am primit primii ghiocei din aceasta primavara si s-a terminat in ziua cand am cules eu aceste flori pentru prima data pe anul acesta.

 
Nuanta sosetelor e plina de optimism, am inceput sa o indragesc si eu. Firul e moale, placut la atingere si putin pufos. Sunt lucrate cu drag pentru cineva drag.

  

3 comentarii:

  1. Se vede ca sunt lucrate cu drag, sunt atat de frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  2. cu drag si cu migala. au iesit minunate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Silvia si Cristina va multumesc mult pentru comentariile voastre. Ma bucur ca va plac.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...