joi, februarie 05, 2015

Primul proiect terminat pe 2015

E gata, in sfarsit, hanoracul verde! Inceput prin noiembrie, schimbat de vreo 3 ori modelul de torsade si modul de aranjare a lor, stat la uscat o saptamana intreaga, dar finalizat pana la urma.


 E primul lucru terminat in 2015 si sper ca vor mai fi cateva in acest an. Daca nu l-ati vazut in prima varianta, puteti citi aici si chiar admira varianta originala care m-a inspirat.
E inceput de jos cu spatele, manecile si cele doua parti ale fetei separat, apoi unit la subbrat si folosit metoda raglanului. Am modelat rascroitura gulerului cu randuri scurte si am mers in continuare cu gluga (n-are cusaturi deloc care sa jeneze).
Imi place atat de mult aceasta metoda incat o perioada voi lucra numai asa.
M-am indurat sa folosesc nasturei din colectia mea si ma bucur ca am facut-o. I-am cumparat acum mai bine de 10 ani si mai am alte modele.

N-am mai lucrat demult cu atatea torsade in acelasi timp si mi s-a parut un pic prea migalos, dar pe masura ce inaintam mi se parea tot mai usor. Cu siguranta as mai face unul  acum!
Cred ca mi-ar sta bine si mie cu asa ceva si stiu cu siguranta ca i-as adauga buzunare. Ar fi util in serile de primavara.
Voi participa cu el la postarea Yarn Along organizat pe blogul lui Ginny. 
 

12 comentarii:

  1. N-am cuvinte sa-ti spun cat de mult imi place! E minunat! Ai maini de aur!

    RăspundețiȘtergere
  2. Valentina lucrezi atat de frumos! Cand vad ce lucruri deosebite ies din mainile tale asa imi vine sa ma apuc si eu de tricotat. Imi place modelul intotdeauna torsadele au fost preferate(as purta si eu asa ceva), imi place mult culoarea, imi plac nastureii, imi place totul mult, mult! Felicitari Valentina si spor la treaba, sa termini cat mai multe proiecte sa ne bucuram si noi vizual de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase, Dana! M-as bucura daca te-ai apuca de tricotat datorita mie, desi tu stii sa faci altele care iti ies minunat.

      Ștergere
  3. E foarte frumos si pe fata si pe dos. Ai ales un model tare dragut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Loredana! Am avut un model de inspiratie reusit. :)

      Ștergere
  4. e minunat, lucrat perfect! si modelul e f frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos...maiestri...arta...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...