duminică, ianuarie 22, 2023

Sosetele nevestei împăratului

       


    Azi va fi vorba de o pereche de șosete cu o denumire pompoasa, " The emperor's bride socks" sau pe românește sosetele nevestei împăratului.  Bineînțeles ca nu eu sunt cea care le-a dat asa un nume, ci creatoarea lor, Tiina Kuu.  Am mai vorbit eu despre ea cand am lucrat alte sosete dupa modele ei, cred ca am vreo 5 perechi diferite.

           Sosetele de azi sunt mai speciale pentru ca sunt primele pe care le lucrez in aceasta tehnica in intregime. Recunosc ca aveam emoții stiind ca vor ajunge la o persoană care se pricepe la lucrat șosete, dar bucuria cu care le-am lucrat, mi-au ușurat povara gândurilor. 


          Era toamna cand le-am inceput , iar nuantele alese de mine se potriveau cu ce am gasit in natură.  Modelul de pe talpa era diferit  de cel de sus, dar schemele mari si clare au facut ca lucrul sa mearga relativ ușor.

           Partea mea preferata de lucrat a fost călcâiul. Atat de frumos l-a integrat designerul in modelul ei, încât eram fascinata de-a dreptul. 😊

Am incercat ca dosul lucrului sa arate bine. 



         Atunci cand au inflorit primele dumitrite (crizanteme), una din sosete era gata. Binenteles ca a doua a mers mult mai usor, modelul aproape ca l-am învățat.  


          Cand au fost gata amândouă șosetele, venise deja iarna. S-a așternut un strat pufos de zapada alba. M-am dus in acelasi loc in care le fotografiasem inca  de la inceput , doar ca decorul era putin diferit de data asta.






         Le-am pus o eticheta si le-am trimis destinatarei lor. Am stat cu inima cat un purice până au ajuns in celălalt capăt de tara.  

         Povestea are un final fericit, se potrivesc  piciorusului pentru care au fost create, iar eu sunt mulțumită.
            Va doresc sănătate și numai bine, aveti grija de voi si de cei dragi! Ne intalnim la urmatoarea postare. 

Cu drag,  Valentina 




6 comentarii:

  1. superbe!mi se pare asa de complicat sa tricotezi jacquard.Sunt superbe!lucrul tau e pefectiune curata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Irina! Așa mi se părea si mie la început, că e greu, dar ca în orice lucru, prinzi experiența si apoi iti tot vine sa mai faci.

      Ștergere
  2. Ce minunatii! Sosetele de la tine le am si acum. Sunt pentru ocazii speciale. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc Catrinel! Au trecut ceva ani, ma bucur ca le folosești.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ești o artistă, sunt incredibil de frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru aprecieri, dar meritul e al designerului Tiina Kuu. Eu doar le-am lucrat dupa explicațiile ei.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...