miercuri, martie 04, 2015

Mozaicul lunii februarie 2015

Ideea mozaicului lunar a venit de la Irina.

Pentru mine februarie a fost o luna de iarna, cu zapada, ger, ceata, flori de gheata la ferestre, dar am avut parte si de zile insorite, caldute, ca de primavara. Zapada s-a mentinut pana aproape de sfarsitul lunii, iar pe data de 27 februarie am descoperit primul ghiocel plapand care nici macar nu inflorise inca. La servici ni s-au alaturat vreo 3 prieteni blanosi (veniti de nu se stie unde), dar care te cuceresc imediat cu dragalasenia lor.

Tot in aceasta luna am avut de sarbatorit 6 persoane, ocazie cu care am ajuns intr-un loc frumos cu mobila alba , flori roz si mancare buna.
De asemenea am avut spor la andrele, am terminat un hanorac si doua perechi de sosete.


8 comentarii:

  1. Sa ai un martie minunat si o primavara memorabila!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, Loredana! Aceleasi urari si pentru tine!

      Ștergere
  2. unde e locul cu mobila aia atat de interesanta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un loc care se numeste Antique, e restaurant si se gaseste in Radauti.

      Ștergere
  3. imi faci dor de locurile astea frumoase!mi-am reamintit cu drag de intalnirea noastra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu imi amintesc cu drag de intalnirea noastra, te pup Irina!

      Ștergere
  4. Ce locuri frumoase ai pozat...
    O primavara frumoasa sa ai draga mea...Flori,dragoste si bucurie sa iti aduca noul anotimp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urarile frumoase, sa ai si tu parte de ele! Ma bucur ca ti-au placut fotografiile.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...