duminică, ianuarie 28, 2018

Dar de blog 2018

        Inca imi fac griji pentru cum veti primi voi darul asta pentru ca e o idee copilareasca. Habar n-am daca copii din ziua de azi se mai joaca cu papusile tinand cont de toate tehnologiile disponibile. 
        Ideea mi-a venit mai demult, dar n-am avut starea necesara de a lucra asa ceva.


 Cand eram eu mica am primit de la prietena mamei mele 3 hainute lucrate pe masura papusii mele preferate. Si chiar erau deosebite.  Eram asa de incantata ca toti copii de pe strada au aflat acest lucru!



         Asa ca de data asta a venit randul meu sa fac o bucurie unui copil.  Am cumparat o papusa (de fapt e bebe baietel) si i-am lucrat o garderoba de iarna.
         Am inceput cu hanoracul alb cu gluga si urechiuse de urs. Imi doresc sa lucrez asa un haorac in marime naturala pentru un bebe adevarat iar acum mi-am incercat mana sa vad daca pot face ceva sa se potriveasca.  Apoi a venit randul salopetei cu sosete incorporate. Sunt cele mai mici sosete lucrate vreodata ( au  aproximativ 2 cm), dar au calcai!


 Apoi am impletit o caciulita cu model interesant inceput de sus asa cum am vazut pe pinterest. Lucrand la hexagoanele pufoase am dat peste un fir care a vrut sa devina caciula, iar eu nu m-am impotrivit. 😉


Ca sa nu ramana caciula fara ceva asortat am lucrat o jachetica verde.Toate hainutele sunt lucrate cu fir de lana si andrele de 2 mm.


 In concluzie la acest dar de blog ofer o papusica cu 5 hainute pe masura. Daca v-ar placea sa le aveti lasati un comentariu la aceasta postare  pana pe data de 15 februarie 2018.

Cu drag de la

34 de comentarii:

  1. O doamne ce minunatii...sunt superbe...mai incape vorba ca mi-ar placea sa le vad pe fete jucandu-se cu ele??? An minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Ma inscriu si eu, i-ar placea Sofiei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca se poate nu lua in calcul comentariul meu fiindca nu as vrea sa repesc o sansa unei fetite dragalase sa se bucure de ele in cazul in care as fi aleasa. Nu puteam totusi sa trec fara sa imi exprim bucuria si incantarea pentru ce ai lucrat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoase! Aveti multa rabdare sa lucrati la aceasta dimensiune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri Andreea! E putin mai greu de adaptat hainutele la aceste dimensiuni, dar daca e vorba de bucuria unui copil atunci merita.

      Ștergere
  5. Sunt superbe! Si vreau doar sa te felicit pentru migala!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar cu andrele 2 mm sunt lucrate? Si cati ochi? Am admirat si eu pe net asa hainute dar ma gandeam ca sunt tricotate cu scobitori! Felicitari! Nu am scris pentru premiu ci pentru frumusetea lucrurilor tricotate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am comparat de curiozitate andrelele mele cu scobitorile si imi pare ca cele din urma parca sunt cu 0,5 mm mai groase. Na, acum depinde si de marca scobitorilor. Pentru jachetica, de exemplu, am inceput pe 60 ochiuri. Multumesc frumos pentru aprecieri!

      Ștergere
  7. Musai trebuie sa particip:). Suuuper🦊

    RăspundețiȘtergere
  8. Super!!! eu vreau sa particip...ador hainutele de papusi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos ca te-ai gandit si la cei mici!E tare frumos cadoul!Bafta tuturor!(eu nu particip,fetita mea nu se mai joaca cu papusi).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Carmen! Nici ca ma gandeam ca voi avea atatia inscrisi.

      Ștergere
  10. Buna Valentina,

    Lucrurile facute de tine sunt pur si simplu dementiale.
    De curand am descoperit si eu arta tricotatului, insa cred ca talentul imi este distribuit in alte arii de activitate...:)
    Am inceput un fular, mi-au intrat la el vreo 6 gheme de ata, insa niste noduri imense si urate pe care le-am facut cand am trecut de la un ghem la altul au stricat tot aspectul (nu ca mi-ar fi iesit prea grozava impletitura oricum...) Ai idee daca exista vreo metoda in afara de noduri, cand schimbi ghemul, ca sa nu se vada asa urat? Adica sa para un singur fir, fara noduri? Este vreo metoda speciala pentru fulare?

    Multumesc si mult succes in continuare. Totul este super la tine pe blog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru aprecieri Diana!
      Asa e la inceput dar, pe masura ce practici tricotatul, lucrurile vor iesi din ce in ce mai bine. In privinta nodurilor, sfatul meu e sa faci in asa fel incat ca ele sa apara pe dosul lucrului si apoi sa ascunzi in lucru tragand firul printre ochiuri. Iti voi lasa si doua link-uri pentru doua feluri de noduri.
      https://www.youtube.com/watch?v=15hqoR0KJHA
      https://www.youtube.com/watch?v=cbB7p46nmeY
      Sper sa-ti foloseasca.

      Ștergere
  11. Buna! Pana acum v-am urmarit pagina, uitandu-ma continuu la fotografii, n-am stiut de blog. Astazi l-am descooerit si am luat fiecare postare la citit, oprindu-ma putin la acest "dar de blog". Gemenilor mei, cu siguranta le-ar placea, iar eu ador tot ceea ce faceti. Asadar, ma inscriu! Sunteti minunata! Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vai, ce hăinițe frumușele, și ce frumos ai combinat culorile!
    N-am mai intrat demult pe blogul tău, Valentina, iar acum îmi fug ochii la ultimele postări, câte minunății ai creat în ultima vreme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Nati! Eu acum am descoperit blogul tau si chiar am ochit o reteta de pe blogul vechi pe care vreau sa o incerc. Imi place si blogul nou, felicitari!

      Ștergere
    2. Mulțumesc și eu de aprecieri!

      Ștergere
  13. Foarte frumoase. Orice copil s-ar bucura de asa un dar.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...