duminică, aprilie 07, 2019

Poza zilei

         
           Cand nu scriu, nu scriu, dar cand imi vine cheful de scris atunci va bombardez cu postari. M-am decis sa fac cate o postare (sau macar cate o ciorna) de fiecare data cand am impulsul de a comunica cu voi. Poza de mai sus e facuta astazi. La noi e obiceiul ca martisorul, dupa ce a fost purtat toata luna martie, sa fie legat de creanga unui pom roditor. Există credinţa că atunci când pomul are rod bogat, cel care a purtat mărţişorul va avea mult noroc.

         
         Primii pomi ce au inflorit la noi sunt caisii. La sfarsitul lui martie erau numai mugurasi, astazi au toate florile deschise. E plin de albinute langa ei si e un miros foarte placut in gradina.


            Martisorul e lucrat de mine si e foarte vechi, dar il pastrez ca o amintire placuta. E de pe vremea primului an in care m-am angajat. Tin minte ca in acel an nu am avut timp sa merg in oras sa cumpar martisoare. Lucram la cativa zeci de kilometri de oras si 1 martie m-a prins nepregatita. La noi in Bucovina fetele ofera baietilor martisoare, asa ca am improvizat. Aveam cu mine un proiect in lucru exact in aceste culori: alb si rosu. Era o jachetica cu model jaquard. Am taiat firele si m-am apucat sa fac martisoare. Am facut multe, pentru toti colegii si au fost foarte bine primite. Tin minte ca si clientiii au avut cuvinte frumoase de spus in privinta lor. Am cautat poze cu jacheta, dar nu am gasit. Daca din intamplare dau peste ea mai tarziu, o voi atasa.

Va multumesc pentru timpul petrecut pe blog! Pe curand!

Cu drag,
Valentina



7 comentarii:

  1. Nu ai cum sa nu fii fericit primavara!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragalas e!si aici pomii sunt foarte bogati in flori.Ca niciodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Irina! Sper sa fie si multe fructe in aceste an, si la noi si la voi.

      Ștergere
  3. Bine e-am gasit pe tine si blogul tau...ma uit la tricotajele tale..ce frumoase sunt..de cand tinp tricotezi? xum ai inceput ? poate ma inveti si pe mine...Spor la lucru!
    Dorina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru aprecieri si urari, Dorina. Am invat sa impletesc prin clasa a V-a, de nevoie (era obligatoriu atunci), deci am deja ani buni de experienta. :) Chiar acum incerc sa o invat pe prietena mea sa tricoteze sosete. Daca ii ies bine, atunci o sa ma gandesc la o modalitate de a invata si pe altii.

      Ștergere
  4. Bine te-am gasit, pe tine si blogul tau...imi place foarte mult cum tricotezi ..cum ai invatat, singura, tricotezi de mult timp?..pate ma invati si pe mine...Spor la lucru!
    Dorina

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...