duminică, ianuarie 21, 2018

Sosete tricotate mov

       Daca ma intreba cineva cu cativa ani in urma ii puteam spune clar ca movul nu e una din culorile mele preferate. Apoi, dupa ce am afirmat public acest lucru, parerea mea s-a schimbat radical si nici macar nu-mi dau seama de ce. Anul trecut a fost pentru mine anul mov. Am lucrat multe cu aceasta culoare, in multe nuante ale ei. Apoi mi-am dat seama ca detin haine si obiecte personale in aceste nuante.
          Stiati ca movul e culoarea optimismului? Sa fie oare acest lucru cel ce mi-a schimbat parerea? Hm..cert e ca am impletit 3 perechi de sosete mov, toate cu torsade.  Sa incepem cu cea mai recenta pereche , cea destinata mie.
          Modelul a fost unul misterios, timp de 4 saptamani am primit cate un indiciu. Designerul e la inceput de drum, primul ei model publicat a fost cel ce l-am daruit lui Catrinel (sosetele le puteti vedea aici).
La ultimul indiciu am modificat putin schema si se pare ca a fost un lucru bun, am castigat o provocare cu ele, am primit si un premiu din Germania pe care vi-l voi arata intr-o postare viitoare daca sunteti interesate.

O alta pereche (abia acum mi-am dat seama de asta) e tot un proiect misterios cu indicii saptamanale. E unul din designerii preferati ce fac sosete cu torsade si acest lucru ma face sa vreau sa le lucrez.
Ce ciudat ca am ales tot culoarea mov!

 Am adaugat aceasta poza ca sa vedeti culoarea comparativ cu toporasii.


A treia pereche e lucrata mai demult si am daruit-o Loredanei . De data asta a fost nevoie sa lucrez cu firul in doua ca sa iasa numaratoarea de randuri si ochiuri ca in esantionul prezentat de creatoarea lor.



Mi-a mai ramas putin mov, desi nu cred ca imi va ajnge pentru o pereche intreaga. Dar sunt multumita de faptul ca am folosit in mod util aproape atoata cantitatea de fir. Daca stau sa ma gandesc bine, l-am mai folosit si pentru sosetele cu inimioare.


Asta e istoria unui fir mov cumparat cu cativa ani in urma si care a vrut sa devina sosete. Acum culoarea lui se afla pe una din unghiile mele ce mi-am prins-o in usa in saptamana asta care tocmai se incheie. De aceea am si intarziat cu darul de blog, dar urmatoarea postare ii va fi dedicata.

P.S. Daca tot spuneam in postarea trecuta ca mi-e dor de zapada, iata ca iarna a venit cu flori de gheata la fereastra si turturi.


Va doresc o saptamana cu spor in toate!

Cu drag,

9 comentarii:

  1. Si mie imi place hipnoticccc de mult Movulll! Mi se pare o culoare foarte...romantica!:)
    Imi pare rau pt unghia ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehe, inca o iubitoare de mov! Te pup Andreea Cristina!

      Unghia e spre bine acum, multumesc!

      Ștergere
  2. Waw..sosetele pe care le faci tu sunt o enigma totala pentru mine
    Felicitari pentru frumusetile create si...la cati mai multi ciorapi...mov

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Ghemulet! Cu putina practica toate se invata, desi imi aduc aminte cat mi se pareau si mie de greu de facut sosetele la inceput. Prima pereche pe andrele subtiri mi-a luat 4 luni.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Irina! Atat de mult ma bucur ca ai revenit!

      Ștergere
  4. Buna Indrani! Multumesc frumos pentru aprecieri.

    N-as vrea sa fie cu suparare, dar eu nu fac schimb de link-uri. De obicei adaug pe blog doar ceea ce urmaresc, acele bloguri care chiar imi plac si stiu ca le voi citi daca sunt in blogroll-ul meu.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...