duminică, februarie 11, 2018

Yarn Along de februarie

        M-am bucurat sa vad ca Ginny a reintrodus aceasta rubrica pe blogul ei. Singurul lucru schimbat e ca nu se mai posteaza decat o data pe luna, dar pe mine acest lucru nu ma deranjeaza, oricum nu puteam tine pasul cu postarile in fiecare miercuri a saptamanii.
        Acum, daca ma apuc sa numar toate proiectele in desfasurare, pot spune ca iar am multe. Dar de data asta nu ma streseaza. Am primit anul trecut de la prietena mea o agenda foarte frumoasa in care m-am apucat sa notez lucrurile pe care trebuie sa le tin minte la fiecare proiect. Si e foarte simplu asa!
.            Am rezistat fara sa lucrez sosete doar o luna si cateva zile, asta e cel mai recent lucru inceput. Modelul e foarte interesant si nu te poti plictisi lucrand la el. Totusi necesita putina atentie, cel putin la inceput pana se prinde ritmul cresterilor si scaderilor. Eu am desirat o data. Explicatiile le puteti descarca gratis de aici. Desi e publicat in 2009, eu abia anul acesta l-am gasit.  Firul e fabricat in Finlanda  si e exact pe gustul meu, nuantele sunt foarte bine potrivite intre ele ( in poza au iesit diferit fata de realitate). Am facut doar o singura schimbare in pattern, eu nu voi avea gaurelele acelea in fata pentru ca sosetele dupa paprerea mea ar trebui sa tina de cald, iar jeteurile nu ajuta la acest lucru.
 Continui  lucrul la hexagoane, am umplut un cosulet lucrand cate unul pe zi. As putea sa incep sa le cos unul de altul, dar inca nu m-am hotarat daca voi face modelul cu flori sau le voi aseza aleatoriu.  Voi astepta sfarsitul lunii februarie cand voi avea mai multe si apoi voi lua decizia.
Am terminat spatele hanoracului, contine 13 modele diferite. Il voi spala si bloca, apoi vi-l arat si voua. Stau putin in cumpana cum sa fac manecile si gluga, daca sa aplic acelasi model sau sa le fac simple.
 Am inaintat cu lucrul si la fata de perna, deja ma gandesc la sistemul de inchidere al ei in asa fel incat sa fie prezentabila si pe o parte si pe cealalta. Sigur imi vor ramane fire pentru cateva hexagoane si in aceste culori.
Mai e si pufosenia alba in lucru , si aici am o dilema. Va voi cere parerea intr-o postare cat de curand numai sa apuc sa fac niste poze actualizate.
Citesc, de fapt recitesc, Mara de Ioan Slavici. Eram curioasa daca acum o voi privi din alt punct de vedere fata de atunci cand eram la scoala. Voua vi se intampla sa doriti sa recititi carti de pe vremea scolii?
Va multumesc pentru vizita si pentru gandurile bune. O saptamana cu spor in toate!
Cu drag, 

6 comentarii:

  1. Da, da...mie imi place sa recitesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. reuşeşti să lucrezi la multe proiecte începute ! felicitări !
    să ai spor în tot ce doreşti să realizezi!
    da, şi eu mă întorc la unele lecturi din şcoală...
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urari draga mea Prietena japoneza. Uneori exagerez cu tricotatul si asta nu e un lucru bun. In legatura cu lecturile, se pare ca suntem mai multe. :)

      Ștergere
  3. Si eu am tot asa, mai multe in lucru caci nu ma pot abtine sa nu incep ceva nou. Acum ma tin de un sal si vreau sa ma apuc de patratele din resturi de fire. Mi-ar placea sa ajung la performanta ta de a face macar unul pe zi. Spor la toate proiectele si de abia astept sa le vad rand, pe rand aici.
    Daaaa... recitesc ce aveam pentru liceu si de fiecare data perspectiva e cu totul alta. Cel mai mult am simtit acest lucru cu Enigma Otiliei si Anna Karenina, pe care nu am mai vazut-o chiar o eroina romantica, acum in postura mea de sotie si mama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Patratelele din resturi suna bine, poate dupa ce termin cu hexagoanele sa incerc si eu. Acum nu te gandi ca lucrez chiar in fiecare zi, unele zile trec fara sa fac nimic, in altele recuperez. Dar a fost si perioada in care am fost nevoita sa invat si in timp ce faceam asta lucram la hexagoane, asa se explica de ce am am avut spor.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...