luni, iulie 02, 2012

Rucsacel - animalut tricotat

E foarte cald afara si lucrul cu lana nu e chiar ceea ce ti-ai dori vara. Dar cand lucrezi la o mutrita simpatica, cum ar fi cea de oita sau maimutica, parca-parca totul devine mult mai usor...  mai ales cand stii ca va fi spre bucuria un copilas.

Primul meu rucsacel a ajuns tocmai in Turcia la un baietel drag mie.






















La al doilea rucsacel e deja cu totul alta poveste. Am vazut oita pe Ravelry si m-am indragostit subit de ea. Am lasat totul la o parte si am inceput-o. Cu toate acestea, mi-a luat destul timp s-o realizez.









Al treilea rucsacel e facut pe baza de comanda deja. Cu toate ca e lucrat dupa aceeasi schema, mutrita a iesit altfel. Dar tot mi-e drag.


Mai urmeaza al patrulea, pe care il am in lucru chiar acum. Cu cine credeti ca va semana? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...