joi, martie 09, 2017

Provocarea lunii martie, cadoul de peste mari si tari si o cerere de idei

          Ce titlu lung am pus, dar am vrut sa fiu sigura ca nu uit sa discut despre toate acestea. Voi incepe cu provocarea lunii martie care consta in a face o pereche de sosete care sa evoce natura. Poate fi culoarea firului cea care o face, sau un model de frunzulite, sau un animalut sau ... orice altceva credeti voi ca se potriveste.
          Eu am ales un fir verzuliu cumparat cu vreo 1 an in urma (o alta regula impunea ca firul sa fie cumparat cu cel putin o luna inainte de data inceperii proiectului) si din toate cele 100 de modele salvate m-am oprit la unul descoperit recent. Se numeste Foliatum socks si e creat de Elly Doyle
Am fost atat de placut impresionata de model, incat am lucrat in fiecare zi, iata cateva poze pe etape.
Ziua 1


Ziua 2


Ziua 3

          Despre cadoul de peste mari si tari, pot sa va spun ca a venit tocmai din Canada. Azi am fost dupa el la posta si am stat la o coada lungaaaaa si mi-a parut rau ca nu mi-am luat sosetele verzi cu mine ca sa tricotez cateva randuri in timp ce asteptam.
         A fost interesant sa urmaresc fata celor ce ieseau de la vama, pe unii ii tinea mult timp, dar toti ieseau cu zambetul pe buze. La fel si eu! Sa vedeti fata lor cand au desfacut pachetul si au gasit doar un scul de ata. Pentru mine insa e un vis devenit realitate sa-l tin in mana, firul  e vopsit manual si are in compozitie 75 % merinos, 15 % casmir si 10 % matase.
          Inca ma gandesc ce sa lucrez din el, pentru sosete e mult prea pretios, probabil ca va deveni manusi sau caciula. Sau poate ceva ceva pentru bebelusi. Poza nu reflecta nici macar 10 % din adevarata lui frumusete. Culoarea se numeste Serendipity (care inseamna ceva in genul intamplare fericita) si e de la Colour Adventures.

Acum proabil va intrebati ce e o cerere de idei? Am terminat jachetica roz si acum nu stiu ce fel de nasturei sa-i pun. Am de ales intre 4 feluri, poate ma ajutati voi. Apropo, in poza e zambiluta mea crescuta din bulb.

















In concluzie, ce varianta ati alege? 1, 2, 3 sau 4?




Apreciez orice parere, multumesc mult! Cu drag,

26 de comentarii:

  1. Nu ma pot decide intre 1 si trei... Parca 1 e mai... fin.
    Spor la tricotat sosetele!
    De abia astet sa vad ce faci cu firul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Catrinel! O sa anunt pe blog cand ma decid ce sa fac cu firul, deocamdata voi cauta prin modelele pe care le-a creat chiar cea care l-a vopsit.

      Ștergere
  2. Mie imi plac perlutele. Ce frumos lucrezi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac si mie perlutele! Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu votez cu 1, dar si 3 se potriveste.
    Ce ti-a venit cu firul acela? Unde l-ai gasit? E usor sa comanzi din alte tari?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vot, Cristina!

      Firul a fost un premiu ce l-am primit pentru ca am participat la o provocare. Era vorba de a fi "egoist" si a lucra ceva special pentru tine. Am decis sa paricip si m-am ales cu o caciula, dar si cu un fir extraordinar.
      N-am comandat niciodata din strainatate fire, dar cred ca nu e greu. Cei de la vama au spus ca lumea comanda de ale lucrului de mana din China

      Ștergere
  5. Eu votez cu 2.
    Sosetele sunt superbe!
    Eu as face un sal din firul ala minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numarul 2 a fost alegearea mea inca de cand abia ma apucasem de jachetica. Apoi cand am cautat in cutiuta cu nasturi si am dat peste alte optiuni. Multumesc pentru vot!

      Cred ca firul ar fi perfect pentru sal, dar eu nu prea le port. De fapt, daca gasesc un model interesant, nu se stie niciodata.

      Ștergere
  6. Dar unde a fost aceasta provocare?!
    Eu optez tot pentru 1 sau 3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Provocarea cu sosetele inca e in curs de desfasurare pe ravelry (https://www.ravelry.com/account/login), pe grupul numit Sock from stash.

      Multumesc mult pentru vot!

      Ștergere
  7. vai, ce şosete frumoase - nu m-aş putea încălţa cu ele ! dacă se uzează ?!
    interesant materialul primit de peste mări şi ţări !!!
    eu aş alege nr. 1 - e mai delicat - şi cea micuţă va fi o ''bombonică''!
    cu drag, spor la lucru şi un weekend cât mai plăcut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Prietena japoneza, atat pentru urari, cat si pentru vot! Sosetele nu-s chiar atat de usor de uzat, firul are o compozitie care ii asigura durabilitate.

      Ștergere
  8. Aleg varianta 3 :)...jacheta e de vis...ce sa mai zic de sosete...cred ca le-as incalta doar cand as fi in pat de teama sa nu le uzez:)Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vot, Carmen! Multumesc si pentru aprecieri! Pupici!

      Ștergere
  9. Culoarea verde este dementiala...plus ca e si la moda anul acesta...Varianta 1 imi place mult...parca este special pentru o printesa...nu am vayut ce variante ai mai primit ca sa nu ma influenteze...ma uit dupa ce postez mesajul...Spor in tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha, nu stiam ca e la moda verdele. Eu am cumparat acest fir exact pentru culoarea lui.

      Am ales varianta ta cu nastureii pana la urma, a avut majoritatea voturilor! :)

      Ștergere
  10. Eu nu prea ma pot decide intre niciun fel de nasture prea usor. Dupa deliberari indelungate, as zice 1 :) Sosetele acelea sunt super, iar idei de cum poate arata un lucru terminat vazand doar firul, nu prea am. O bluzita nu merge?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1 a fost luat in considerare si aplicat! Multumesc Mihaela! Firul a vrut sa ajunga sal pana la urma, e undeva pe la jumatatea procesului de fabricatie.

      Ștergere
  11. :) ce frumoase culori! super minunatii!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Varianta 3 cred ca se potriveste cel mai bine la culoare, desi perlutele sunt superbe si ele. Am aceeasi nasturi pentru un cardi roz de fetita (3, adica), imi plac la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Varianta 3 de nasturei o am amintire de la Karlovy Vary si imi plac mult de tot. M-am decis greu sa folosesc tot ce cumpar si sa nu le mai tin de frumusete. Mai am in plan o javchetica roz, dar alt model.

      Ștergere
  13. Ce mai faci?Nu ne mai spui nimic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, multumesc de grija. Am revenit acum, am multe de recuperat si de aratat. Pupici!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...