vineri, aprilie 12, 2019

9 in 2019


9 proiecte tricotate pe care mi le-am propus pentru acest an, 2019... Sa vedem cate din ele reusesc sa le lucrez. Cateva le-am avut in plan si pentru 2018, dar daca au ramas in lista, asta inseamna ca le vreau cu adevarat.

  Sursa imagini din acest colaj: Ravelry
 
           Dupa ce am facut colajul am observat ca toate imaginile alese sunt in culorile pe care le prefer in perioada asta. Daca le fac pe toate ramane de vazut. Cert e ca exact la inceputul anului m-am si apucat de primul proiect. E vorba de jachetica dantelata, imaginea din mijlocul randului de jos. Ce mi-a iesit? Iata!


             Am lucrat pentru prima data un model Drops. Jachetica am lucrat-o exact dupa explicatiile lor pentru masura 0-3 luni. Dupa ce am invatat cum sa citesc schemele lor, m-am bucurat pe deplin de procesul in sine. Mi-a placut atat de mult incat  am impletit si o boneta asortata. Nu mi-a ajuns firul, asa ca am adaugat putin mov . Tot cu aceasta culoare am facut coltisorii cu CROSETA. V-am zis eu ca anul acesta intentionez sa ma imprietenesc cu ea. Sunt multumita de cum a iesit. Acum imi pare rau ca n-am crosetat astfel de coltisori si pe maginea gulerasului (ca in modelul original). Macar nastureii de la jacheta sunt mov.



       Firul e Drops Cotton Merino si am folosit andrele de 2,5 mm. Setul e pentru o colega de servici care astepta primavara asta primul ei copil, o fetita.  Boneta poate fi adaptata ca marime indoind partea lucrata cu punct lenes.

      Partea cea mai placuta e ca jachetica nu are nici o cusatura, iar partea de sus e lucrata rotund si cu rascroiala la gat. Cu siguranta voi mai face candva o astfel de croiala.
 Sursa: Drops design

Va las link-ul unde puteti gasi explicatiile gratis si toate schemele. Voi ati lucrat vreodata macar un model de la Drops?
https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=2172&cid=19

Azi am facut esantion si pentru a doilea proiect din aceasta lista, dar despre el o sa va povestesc in alta postare. Va multumesc pentru timpul petrecut pe blog, ne vedem curand!

Cu drag,
Valentina

2 comentarii:

  1. Hristos A Inviat!Pace si bucurie alaturi de toti cei dragi.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat a inviat! Noroc ca la noi inca se saluta in acest fel pana la Inaltare.

    Multumesc mult Ghemulet!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...