duminică, martie 11, 2012

Gata fustita!

Am fot atat de incantata de a lucra aceasta fustita, incat nu m-am putut desprinde usor de andrele. In consecinta, iata ca e gata!

 De cum am vazut-o gata, cu toate straturile ei, gandul m-a dus la o floare de cercelus. Nu-i asa ca seamana? Eu n-am reusit sa prind culorile reale in fotografie, dar va garantez ca sunt exact ca cele de la cercelus.

Iata si poza unde se vad straturile distinct.


Si cateva inimioare!

Pentru Alexandra, pun si schema dupa care am lucrat inimioarele. Sper s-o ajute. Da cick pe poza s-o poti vedea mai mare.

Sa explic si semnele folosite:
cerculetul = jeteu
triunghiul = 2 ochiuri impreuna spre stanga sau spre dreapta, dupa cum e orientat
patratelul gol = ochi pe fata

Randurile pe dos se lucreaza numai pe dos.

4 comentarii:

  1. Doamne cat de frumoase sunt toate! Esti foarte priceputa! Invata-ma si pe mine cum sa tricotez modelul cu inimoare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, Alexandra!

    Hai ca atasez azi schema folosita de mine pentru a lucra inimioarele. Te descurci sa lucrezi dupa ea?

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru model! eu sunt incepatoare, tocmai mi-am descoperit pasiunea pentru tricotat. eu sper sa ma descurc, binenteles cu putin ajutor de la mama :) tu cum ai invatat sa tricotezi asa de bine, ai facut un curs, sau ai invatat asa din mers...? sper sa nu te deranjeze daca te mai stresez cu intrebarile.. :p
    toate cele bune! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur ca nu ma deranjeaza! Te astept oricand cu drag daca ai intrebari. Principala problema a mea e timpul, e nevoie de rabdare pentru a astepta raspunsurile.

    Eu am invatat sa tricotez la scoala (de nevoie) pentru ora de lucru manual. Apoi am inceput sa-i fac hainute finutei mele (de aici se trage si preferinta pentru hainute de copilasi). La inceput ma ajuta mama cu tiparele si incet, incet m-a prins microbul cu totul. Acus fac 20 de ani de experienta. :)

    Mi-ar placea sa vad ce lucrezi tu.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...