duminică, ianuarie 15, 2023

Proiect de ianuarie

          Întotdeauna primul proiect din ianuarie e ceva deosebit.  Are legătură cu un nou început,  ca si cum timpul se dilată si totul pare mult mai simplu. E vremea potrivită de a incerca lucruri noi. 

           Am ales o tehnica pe care o admirasem la altii, dar de care nu am avut curajul sa ma apuc pana atunci.  Si pe langa tehnica nouă, am ales si un proiect mare, o păturică. Vedeti? Planuri mărețe  la început  de an.... 

          Aveam cumpărate de mult timp aceste fire pe care le alesesem cu aceeași destinatie, doar ca alt model. Am citit cu atenție explicatiile si m-am apucat de treabă. A mers ca uns, procesul  m-a prins atat de tare încât lucrul înainta văzând cu ochii. 

             O fi avut legătură cu faptul ca foloseam andrele de 6,5 mm, dar imi era atât de drag sa lucrez la el încât il luam cu mine pe unde mergeam si ii mai făceam  cate o fotografie drăguță. 

          Aveam 6 sculuri albe si 6 albastre, urmaream permanent  sa vad daca imi ajung sa termin păturica. Puteti vedea si voi in poza de pe dosul lucrului cam cate folosisem. 


          Nu m-am plictisit deloc lucrand la acest proiect, desi la un moment dat invatasem modelul pe de rost si nu mai era nevoie  sa ma uit pe schemă. 

          Apoi a venit si momentul cand ultimele doua sculuri fusesera atașate lucrului.  Venise deja luna februarie, entuziasmul meu nu scazuse deloc in tot acest timp. Mai ramanea de facut marginea in punct lenes si păturica era gata!

Bucuria finalizarii proiectului  s-a concretizat intr-o ședință foto.  




Asa arata dosul lucrului la final. Tin  minte ca batea  vantul foarte tare in acea zi si imi tot indoia unul din colturi. 😄


           A doua  zi dupa sedinta foto gerul a desenat flori de gheata pe geamul meu. Mi s-a parut asemănător cu modelul folosit la paturica asa ca trebuia sa împărtășesc si aceasta fotografie cu voi.

          Va mulțumesc ca ati ramas aici cu mine chiar daca eu am lipsit mult in ultima vreme. Sa aveti un an minunat, pe masura sufletului vostru. 

Cu drag, Valentina

11 comentarii:

  1. uau!absolut minunat, ca orice iese din manutele tale magice!ma bucur ca ai revenit!totul bine?un an minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru cuvintele frumoase draga mea. Da, sunt bine, am revenit cu forțe proaspete.

      Ștergere
  2. Valentina, felicitări, este tare, tare frumoasă! Noi nu te-am uitat și ne bucurăm de revenirea ta! 🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frumoasă păturica! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Daniela! Am descoperit blogul tau acum cateva săptămâni citind blogul Andreei (Floarea casei) si mi-a placut tare mult.

      Ștergere
  4. Absolut perfect, ca intotdeauna. Mi-a fost dor de proiectele tale, care de fiecare data imi fac pofta sa pun mana pe andrele. :) Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc Catrinel! O îmbrățișare mare pentru tine! 🤗

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...