marți, iulie 09, 2013

Anima

Asa mi-am numit eu cea mai recenta creatie a mea, Anima. Asta a fost numele care mi-a venit prima data in minte atunci cand am vazut-o terminata.

Mai tarziu am aflat ca inseamna suflet si asta mi-a confirmat faptul ca mai bine de atat nu puteam alege.



 E prima data cand lucrez o jucarie si vreau sa va spun ca mi-a placut fiecare clipa petrecuta impletind la ea.

                A trebuit sa-i fac rochita dupa un model gasit la rusi, apoi sa adaptez la masurile maimuticii. Am folosit bumbac mercerizat si andrele de 2 mm si e inceputa pe 120 de ochiuri. Cu toate acestea, nu e mai mare decat o acadea (cu tot cu batul atasat, binenteles).  E cam jumatate cat palma mea.

Initial pusesem ochi albastri Animei, dar am schimbat cand am gasit la mercerie paiete negre.
Firul ce l-am folosit e fir de sosete, asa colorat gata in mai multe nuante. Mi-a placut mult cum s-au asezat, mai ales la labute, zici ca are model de sosete! :) 


       Anima e lucrata toata dintr-o bucata, fara a fi nevoie de cusaturi de asamblare. Acest lucru a fost o provocare pentru mine. 


Va multumesc pentru vizita, va mai astept oricand cu drag!




2 comentarii:

  1. e mortala!
    a fost greu de facut? de unde ai avut ata pentru sosete? initial am crezut ca ai facut tu jocul de culori, dar ce minunat e cand iti iese asa, fara sa mai trebuiasca sa schimbi firele.
    120 de ochiuri si a iesit atat de micuta??? cum oare? cat de subtire e bumbacul ala, comparativ cu ata de macrame?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,Cristina! :)

    Nu mi s-a parut greu de lucrat, doar mai migalos. Am avut toate explicatiile mura in gura, doar ca erau in engleza. (dar foarte clar scrise si usor de urmarit).

    Firul folosit l-am primit ca premiu la un concurs de tricotat la care am participat mai demult. Daca vrei fir pentru sosete, iti recomand sa iei de la Dianadesign pe pe breslo, eu am fost intotdeauna foarte multumita de tot ce am cumparat de la ea.

    Nu stiu cat de subtire e macrameul, n-am avut niciodata in mana un ghem de acest fel. Cert e ca m-am lecuit sa mai incerc sa-mi fac mie un maieuas, ar dura o vesnicie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...