duminică, februarie 28, 2016

Sertarul cu sosete tricotate


Sursa: Ravelry, topicul Show me your sock drawer! 

Nu, nu sunt eu atat de harnica sa fie acesta sertarul meu cu atatea perechi de sosete, dar visul meu e sa incerc sa umplu un sertar (mai mic). Cand se va intampla (peste cine stie cati ani?), voi reveni si cu postarea aferenta. Totusi poate n-ar fi rau sa fac o poza la cum arata in prezent?

Preferatul vostru care este?

                                       Sursa: Ravelry, topicul Show me your sock drawer!

 Sursa: Ravelry, topicul Show me your sock drawer!


 Sursa: Ravelry, topicul Show me your sock drawer!

10 comentarii:

  1. Sertarul din poza nr 2 (ala cu multe cable si colorwork). Unde porti atatea sosete tricotate??? Adica, unde se iveste ocazia? La noi in casa e prea cald, in bocanci ma dedau la cele din comert, ca de astea mi-e mila, la job e si cald, si imi iau sosete de care sa nu imi para rau daca trebuie sa le arunc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu chiar port sosetele mele (in loc de papuci de casa), din toamna si pana in primavara imi sunt indispensabile. Mai nou am inceput sa le port si in bocanci sau adidasi (cei subtirei) si contrar asteptarilor, nu se vad semne de deterioarare.

      Ștergere
  2. Wow! Ce mi-ar placea sa fiu asa boscodina! La mine in casa desi e cald eu port mereu sosete groase fiindca vesnic am mainile si picioarele reci. Imi place cat de frumos sunt asezate.
    1 si 2 imi plac. In 1 e o pereche loz :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sunt frumos aranjate. Daca te tenteaza sa incerci pentru sertarul de acasa, metoda e prezentata in filmuletul de mai jos.

      https://www.youtube.com/watch?v=Xzu7NU-1vmo

      Ștergere
  3. Cat de frumoase sunt! M-as impacheta in soseste impletite, ma bucur si doar asa cand le vad, frumoase si colorate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am aceeasi senzatie de bucurie, dar si chef de lucru cad le vad!

      Ștergere
  4. Eu nu ma pricep la complexitatea modelelor si alte chestii, iar oricum la cele puse pe o parte modelele nu se vad. Dupa culoare as alege sertarele 1 si 3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca primul sertar primeste cele mai multe voturi, probabil pentru ca in el se gasesc toate culorile curcubeului.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...