luni, noiembrie 19, 2018

O casuta bucovineana

         Azi am mers prin ninsoare vreo 6 km. Nici nu am simtit cand i-am facut pentru ca am avut parte de privelisti minunate. Si, in plus, am primit atatia de "Buna dimineata" cat nu primesc in mod obisnuit intr-o saptamana. Plus ca am facut miscare..  Partea mai putin placuta a fost ca dupa atata drum prin zapada, ghetele au cedat umezelii si azi mi-am petrecut ziua la servici in papuci de casa. Ce relaxare...
        Vazand pe drum casute specifice zonei, mi-am amintit ca am facut poze special pentru voi uneia amenajata in capatul orasului. Atunci era vara inca... Recunosc ca visul meu e sa vizitez Muzeul Satului cand voi ajunge vreodata prin Bucuresti.
          Va las in compania pozelor, sa va bucurati de vara si verde.













Cea mai ordonata gradinuta



4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...