marți, noiembrie 13, 2018

Dar de bun venit pe lume

             Azi am facut cunostinta cu o fetita. E mica, mica, cu par saten destul de lungut, cu gurita mica si  cu o fata angelica. Tot timpul cat am fost la ea, a stat cumintica, s-a intins, a cascat, ne-a lasat sa povestim de ale noastre.
              I-am dus un dar de bun venit pe lume,  cateva hainute lucrate de mine. Nu am facut un set, ci mai degraba m-am limitat la cateva piese care le-am considerat utile. Caciulita a fost prima lucrata si am folosit firul cu alpaca si matase in compozitie. Au intrat doar 26 grame.
Ca model am folosit o poza gasita mai demult pe pinterest si mi-a parut ca se va aseza bine pe capsorul unui bebelus.
Au urmat apoi sosetelele din lana, lucrate in aceasta vara. Au doar 8,5 cm in lungime si cintarest 12 g
           Jachetica este cea mai recenta, am terminat-o acum cateva zile. Inspiratia am gasit-o pe instagram si ma tem ca am copiat-o apoape intocmai. Am folosit fir cu merinos in compozitie si au intrat 107 g . Chiar daca e pentru cineva atat de mic, am facut rascoiala la gat ca sa se aseze bine si sa nu jeneze. Chiar si nasturii i-am mutat putin mai josdecat la adulti. 

             Mi-am dorit nasturei de lemn, dar la merceriile din zona nu am gasit. M-am dus atunci la cutia mea cu minuni si dupa ce am cotrobait vreo 10 minute am ales nasturei de sticla.
          Cam asta e, acum am nevoie de inspiratie pentru inca doua daruri Anul viitor se vor naste 2 bebelusi carora mi-ar placea sa le lucrez cate ceva. Dar vom vedea, uneori e mai simplu sa duci doar cadouri de cumparat. Imi doresc sa lucrez salopete, imi doresc sa scriu explicatii pentru ele pentru ca mai multa lume sa le poata lucra. Planuri, planuri....

Pe curand dragile mele!



6 comentarii:

  1. Modelele ca modelele, ca le mai deslusesti cat de cat, dar dimensiunile, de unde stii tu dimensiunile la bebelusi, Valentina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, cred ca as putea scrie o postare intreaga despre acest subiect. Am adunat in timp de la prieteni cu copii de diferite varste dimensiunile la hainute, o parte le-am gasit in reviste, iar mai nou ma inspir de la modelele Drops.

      Ștergere
    2. Masurile sunt si marele meu stres. Intotdeauna lucrez cu drag hainute ptr copii si de fiecare data mi-e teama ca nu sunt masurile potrivite.
      Cadoul tau este superb si cred ca darurile facute cu mainile tale sunt muuult mai speciale decat orice lucru cumparat.

      Ștergere
    3. Multumesc pentru cuvintele frumoase Catrinel. Sa nu va inchipuiti ca eu nu imi fac griji pentru masuri sau ca uneori nu imi ies lucrurile cum as dori, dar doar practicand poti invata mai multe.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...