luni, martie 30, 2020

Pentru inspiratie

          V-am aratat niste pernute in postarea trecuta si mi-am adus aminte de doua modele tricotate pe care as dori sa le lucrez candva. Pe mine ma atrage ideea de a incerca mereu ceva nou in tricotat.. E un model neobisnuit care cu siguranta m-ar invata o tehnica noua.

                                            Sursa: ravelry         

          Creatoarea lor se numeste Barbara A Pott, iar modelele se vand pe ravelry cu 9,52 $.  Daca mi-as pune mintea la contributie  cred ca as putea sa dau de capat modelului. Si mai cred ca nu mi le-am dorit suficient de mult pentru a incerca acest lucru.
         Sunt curioasa daca voua vi se par interesante sau daca v-ati dori asa niste pernute acasa. Mi-ar face placere daca ati bifa una din casutele cu "Imi place " sau "Nu-mi place" de la sfarsitul postarii. Sau puteti lasa parerea voastra intr-un comentariu.

        Va multumesc pentru timpul petrecut pe blog. Sanatate multa, aveti grija de voi, ne vedem cu bine la urmatoarea postare.

Cu drag,
Valentina

5 comentarii:

  1. Hm, nu stiu ce sa zic. Parerile imi sunt impartite. Ca om care tricoteaza, mi se pare o munca prea mare pentru un asa rezultat final, pe care sa nu il admiri decat tu si cu ai tai in casa. Poate nici culoarea din poza nu ma atrage prea tare. Ca om care as putea sa le am pe canapea, intr-o alta culoare, cred ca m-as simti atrasa de ele, daca nu le-as munci eu.
    Mi-ar placea sa deprind tehnica, dar pentru alt obiect tricotat, gen cardigan gros.

    RăspundețiȘtergere
  2. mi se par superbe, in special primul.Mi-ar place intr-o nuanta mustar sau roscat-portocaliu

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow,ce minunatii pe aici!Tare harnica esti,Valentina!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...