joi, octombrie 31, 2019

Caciulita tricotata

         O sa-mi fac un obicei de a scrie la sfarsitul fiecarei postari ce veti putea vedea in urmatoarea postare. Ideal ar fi sa scriu si in ce zi va aparea viitoarea postare, dar asta e destul de greu de prezis. De obicei timp liber am duminica seara, dar pentru a scrie un articol e nevoie de putina inspiratie  Deocamdata raman numai la anuntarea subiectului, sa vedem cum merge.
         V-am spus ca azi va voi vorbi despre cea de-a doua caciulita cu care mi-am imbogatit garderoba de iarna. Iat-o!

          Conform notitelor mele am lucrat la ea 6 zile. Modelul e simplu, daca vreti pot sa-l traduc pentru voi. Eu l-am invatat de pe un canal pe youtube. In filmulet puteti vedea si cum se aseaza. Eu nu i-am pus mot, am preferat varianta fara el.


         Atunci cand iti prezinti tricotajele lucrate cu mai mult timp in urma nu iti mai aduci aminte de emotiile prin care ai trecut. Asa s-a intamplat si cu aceasta caciulita. Ceea ce mi-a ramas in minte e sedinta foto. Era o zi mohorata, lumina nu era potrivita pentru a face fotografii si ca sa inveselesc putin atmosfera am rupt 3  frunzulite de la trifoiasul mov.  Dupa ce si-au facut treaba le-am pus intr-un pahar cu apa  cu gandul sa le tin pana se vor ofili, dar ele dupa cateva zile au facut radacini, asa ca le-am plantat intr-un vas mic sub forma unui iepuras cu urechile mov. In prezent plantutei ii merge tare bine, frunzulitele s-au inmultit, mi-e tare drag de ele.  Daca n-ar fi ora 5 si cam intuneric, v-as face o fotografie, dar asa ramane pe alta data.
     


Mai vreau sa adaug si pozele de la ultima plimbare facuta in padure. Erau foarte multi oameni, unii dintre ei faceau sedinte foto de toamna , vremea a fost perfecta. A fost o toamna calda anul acesta.







       Va multumesc pentru timpul petrecut pe blog, ne vedem cu bine  la postarea umatoare care va fi despre sosetele daruite nepotelului meu si reactia lui. Cu drag,



11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc Laura! Am folosit aceeasi culoare la hanoracele cu multe torsade, e un fir foarte placut.

      Ștergere
    2. P.S. Esti aceea Laura pe care o stiu eu? Ai alt blog? Am citit putin postarile si am recunoscut stilul.

      Ștergere
  2. Caciula faina si practica, dar o fotografie de toamna este nemaipomenita. :) Multam

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce peisaje minunate ai surprins in fotografii,cat despre caciulita , am doar cuvinte de lauda.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen! E o toamna cu peisaje minunate, ma bucur sa le impartasesc cu voi.

      Ștergere
  4. O caciulita tare draguta! Iar fotografiile din timpul plimbarii voastra in mijlocul naturii sunt superbe!
    Un weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un An Nou frumos, linistit, creativ!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos Laura! Să dea Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...