sâmbătă, noiembrie 15, 2014

Magia torsadelor

M-au fascinat torsadele de cand am invatat sa le fac. Jocul acelor linii ce se intrepatrund si creaza un model deosebit, se regasesc si in sosetele ce le lucrez acum.

 Modelul a fost creat de un barbat (da, da, ati citit bine!) -  Rich Ensor. Partea cea mai frumoasa e ca ofera modelul gratis, iar voi il puteti descarca de AICI.
Denumirea lor, Neldoreth, e data dupa un personaj din Stapanaul inelelor (Lord of the rings). Dupa spusele lui e mai greu de gasit denumiri pentru modelele sale decat de lucrat sosetele.
Deocamdata sunt de acord cu el, modelul torsadelor e intuitiv si merge destul de usor. Explicatiile sunt detaliate si bine scrise, schemele clare. Ceea ce nu mi-a placut sunt prescurtarile folosite. Dar nici o grija, asta nu impiedica in nici un fel procesul de lucru.
.
Alt lucru magic despre care voi vorbi azi sunt personajele din desene animate. Probabil va intrebati care e legatura... Ei bine, am primit o provocare de la Loredana (Ingerica noastra).
Eu sunt copilaroasa de felul meu, iar acum ceva timp in urma am revazut doua din serialele ce mi-au incantat copilaria. Eu am 3 personaje favorite, ordinea e aleatorie: Candy-Candy, Sandy Belle si Perrine.

 
Imi amintesc si acum ca erau singurele motive pentru care mergeam in casa de bunavoie atunci cand ne strigau parintii de la joaca. Si mai tin minte ca si parintii si unii din bunici ai prietenilor mei le urmareau.

Oare cati dintre voi le-au prins sau le tin minte?

5 comentarii:

  1. deosebite sosetele!Absolut deosebite!
    cat despre desene, recunosc ca pe Perrine nu mi-o amintesc, desi pare tare draguta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vedeam prin reviste tot felul de bluze cu torsade de sus până jos, mă înnebuneam după ele. Iar despre desene, cred că eu eram deja cam bătrâioră, că acestea le auzeam pe la copii, mai târziu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe sosetele!
    Pe Sandy Belle mi-o amintesc si eu. Am vazut serialul desi eram destul de marisoara pentru el :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot CE faci este súper frumos si ma bucur ca pot invata mult mai mult decit stiu ,multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu placere, Irina! Mi-ar placea sa vad ce lucrezi tu, poti pune un link?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...