duminică, mai 17, 2020

10129 de pasi

           Azi am facut o plimbare lunga dupa mult timp de stat in casa. Am ales sa ies pe ploaie sperand sa nu fie foarte multi oameni pe strada si sa ma pot plimba fara masca (oare numai mie imi e greu sa respir cu ea pe fata?). Am ales sa  ma duc in apropierea casei si sa ma invart pe niste stradute paralele cat ma vor tine picioarele sau pana se termina ploaia.

           Am savurat din plin momentele petrecute in aer liber si m-a imbatat cu parfum de liliac. Binenteles ca am facut si cateva poze, in special florilor intalnite pe drum. Binenteles ca le voi impartasi cu voi.




   
 

           Cat a durat ploaia am intalnit foarte putini oameni, doar doua cupluri de peste 60 ani. Unul din cupluri a avut aceeasi idee ca si mine, adica sa se plimbe pe aceleasi stradute paralele. Dupa ce ne-am intalnit pe 3 dintre ele (venind din sensuri opuse), ne-am zambit, iar eu am decis sa o iau la stanga si sa schimb traseul.


         Am reusit sa fac 7 kilometri pana s-a terminat ploaia. Apoi am inceput sa intalnesc din ce in ce mai multi oameni si m-am indreptat spre casa. Va las cateva "urme" ale plimbarii.

       
         Privirea mi-a fost atrasa de un copacel cu niste fructe(?) neobisnuite. Desi am trecut de nenumarate ori pe acolo pana acum nu am observat copacelul. Stie cineva ce sunt? Nu sunt mai mari decat ciresele.

       
        Am intalnit si o familie de pisicute. Mai era un puiut negru ascuns intre ei, dar nu am vrut sa le deranjez ca sa fac o poza din alt unghi.




        Sper ca voi sunteti bine si sanatosi. Va multumesc pentru vizita si timpul petrecut pe blog, ne vedem cu bine la postarea urmatoare.
Cu drag, Valentina



8 comentarii:

  1. Ce plimbare frumoasa ai avut!! Si eu am aceeasi placere de a admira natura, in special florile.Te pup, noapte buna draga Valentina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar a fost minunat. Abia astept o altă ploaie ca sa pot iesi. Mă bucur sa vad inca o iubitoare de flori. De fapt, stiam asta, după muscatele minunate din balconul tău.

      Ștergere
  2. Pomul acela pare corcodus, iar fructele sunt corcoduse in devenire.
    Tufa aceea cu flori albe e una din favoritele mele. Cresteau nenumarate in Campulung, unde am copilarit eu si imi aduc aminte cudrag de ele. Am incercat sa mi le aduc si in curtea mea, dar am vazut la alti vecini ca nu cresc chiar la fel de bogate, asa ca m-am lasat pagubasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e posibil sa fie corcodus. O sa-l urmăresc cum creste. În privința tufelor, avem multe prin parc si vad ca sunt tunse ca sa le tina sub control mărimea.

      Ștergere
  3. Frumoase fotografii și de înțeles nevoia de natura, libertate, anotimp. Și eu m-am "ratacit" pe străzile pustii, pe 15. �� O săptămână buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ina! Bine ca mai e cineva ca mine. O săptămână bună si tie!

      Ștergere
  4. Si noi am evadat in pustietate. A fost perfect!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...