miercuri, octombrie 05, 2016

Yarn Along de dupa concediu


Daca e miercuri, e Yarn Along.

          S-au adunat cateva proiecte pe care le-am reluat de cand am venit din concediu. Unele din ele sunt foarte aproape de finalizare, dar deocamdata va arat stadiul in care erau cand am facut fotografiile. 

Model de pe Ravelry
 Caciulita e modelul pentru cea mai recenta dintre lucrarile incepute. Mi-am luat inima in dinti si am folosit un fir foarte special  si o pereche de andrele (la fel de speciale) primite in dar de la cineva pasionat de tricotat. Habar n-am cum am reusit sa gasesc modelul care sa le reuneasca pe amandoua, dar vreau sa va spun ca sunt in delir. :) E atat de placut sa lucrez cu ele incat as vrea sa prelungesc momentul la nesfarsit ca sa ma pot bucura cat mai mult de procesul in sine.
                                                                                             






Vestuta asta am inceput-o inca din vara, e un model gasit pe Ravelry. In aceeasi zi in care l-am vazut, am si pus ochiurile pe andrele. Firul ce-l folosesc e primit in dar de la Ada. Astepta de mult timp proiectul potrivit si iaca ca a venit vremea lui. Se numeste Drops Eskimo si e atat de moale si pufos! Pisoiul meu a fost incantat sa  stea tolanit pe el cat timp am facut poza. (Da, mi-am luat un alt pisoias, mai bine spus l-am adoptat pe cel care ne-a fost lasat la poarta si seamana izbitor cu cel pe care l-am pierdut in primavara). 

 .

V-am spus ca am fost in vacanta, nu? Pentru cei 4000 km ce trebuiau strabatuti mi-am luat companie un proiect. Trebuia sa fie ceva mic care sa incapa in geanta de umar si am ales o pereche de sosete pe care le-am inceput cu o saptamana inainte de plecare. Modelul se numeste Asgard and Rivendell  si l-am primit drept premiu pentru participarea la o sezatoare virtuala.


Creatoarea acestui model a organizat un Knit Along  pentru un proiect misterios. Indiciile apareau in fiecare saptamana si au fost 4 la numar. Dupa primul indiciu, proiectul meu arata asa:



In urmatoarea postare (care sper sa fie foarte curand) o sa va arat ce mi-am cumparat din vacanta. Nu am avut un buget stabilit dinainte pentru asta, dar nu m-am putut abtine sa nu intru intr-o mercerie..

Pe curand dragele mele cititoare! Cu drag,


4 comentarii:

  1. Toate modelele sunt deosebit de frumoase. Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de urari, Ella! Chiar am avut spor, azi am terminat caciula pentru mine.

      Ștergere
  2. Pentru mine tot ce faci tu tine de SF :)), sau de arta. Totul este perfect:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Am si eu persoane despre care gandesc asa ca tine. Cu timpul se invata si devine ceva obisnuit.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...